Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Fortsatt får tom oversettelser

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Fortsatt får tom oversettelser

Hei jeg trodde den nyeste utgaven av vBET var ment å forlate den opprinnelige teksten på plass hvis en oversettelse kunne ikke bli gjort? jeg er fortsatt å bli blank oversettelser Introduksjon

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Siste vBET ble gjort i måten ikke å vise tomme oversettelse siden.
    I koblingen du har ga meg jeg ser uoversatt tekst - ikke er tomme, og hvis jeg oversette det til Tyskland det synes å bli arbeider
    VBET vil også vise opprinnelige teksten bare hvis oversettelsesleverandør vil returnere grense feil, men hvis du har andre feil dvs dårlig nøkkel vil du se tom oversettelse sider.
    Vennligst Hvis dette skje kjøre tester for leverandører, og Vis resultatene

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Oversettelsen er det hvis jeg klikker pilen for å vise opprinnelige teksten, men bare tomt i boksen, jeg har den nyeste vbet installert.

EDIT: Det er oversatt nå, men jeg har hatt noen av disse, spesielt hvis plakaten har valgt språket sitt innlegg som ikke engelsk men deretter posteres i norsk boksen forblir tom men dropdown for originalteksten viser teksten i englsh.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg var under inntrykk av at hvis grensene ble truffet at innlegget vil vise den opprinnelige teksten slik at jeg bør aldri se en tom boks bør jeg alltid se det opprinnelige språket?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ja, hvis grensene er nådd du bør aldri se tom noe, bare uoversatt tekst.
    Du kunne behage:
    -Vis meg nøyaktige URL-adressen der feilen vises
    -Kjør test Hvis du vil se hvis rquest til oversettelser API er ok
    -Hvis alt ser ut til å være ok, kan du sjekke ut konfigurasjonen
    -også hvis dette ikke hjelper, kan du prøve å reupload alle vBET filer - må du ikke installere produktet bare reupload alle fil-størrelse - > Hvis det var noen tillegg endringer i filene du vil måtte gjøre det igjen

Hvis dette ikke vil være nyttig må jeg sjekke det på plass

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Når jeg neste ser en jeg vil henvise deg til URL-adressen, jeg ikke har endret noen annen konfigurasjon enn gjest buffer (forkortet tiden som de skulle bli en visning som ikke har noen css styling for noen grunn når tiden for cache er langt), jeg ikke har endret noen filer enn de beskrevet i installion viktig.

Jeg har 3 API-nøkler, Google V1, V2 for Google og Microsoft, men egentlig, hvis APIEN ikke fungerer bør det handle som om det hadde vært ingen oversettelse og la originalteksten i sted, så API ikke vil være et problem.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg har 3 API-nøkler, Google V1, V2 for Google og Microsoft, men egentlig, hvis APIEN ikke fungerer bør det handle som om det hadde vært ingen oversettelse og la originalteksten i sted, så API ikke vil være et problem.

Nå vil vi måtte vente til du vise meg url - uten dette er det umulig for meg å gjette hva som har skjedd
    Sist endret av r.dziadusz; 02-12-1112:17.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har installert den nyeste vBET og fortsatt får feltene http://www.thecodecage.com/forumz/in...post1054992513 API-grenser har nådd men tomt tittel... osv.

Vennligst se pics!
    Hmmm 187 kb pics og kan ikke legge dem her slik at de er på nettstedet mitt:
    http://www.thecodecage.com/blanktitle.PNG
    http://www.thecodecage.com/nocontent.PNG

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hvis du er sikker på at du har lastet opp alle nødvendige filer, upgrated vBET produktet i admincp, og gjorde alle filer utgaver riktig (det er ingen ekstra edition nødvendig, bare de etter svært begynnelsen for å bruke vBET)

Hvis du vil være sikker på hvordan den ser ut, vil jeg måtte chceck det på plass, så kunne du behage PM tilgang detaljer: ftp- og admicp

Akkurat nå jeg kan forestille meg en possibile grunn:
    En oversettelse API som du bruker er brutt - feil nøkkel, feil noe annet - don; t vet det ennå, og så, når vBET slår automatisk på at en - brutt API, mottar ikke transated tekst eller "grenser nådd" informasjon, så ikke bytte det til tilleggskonto oversetter = la utranslated tekst

Som jeg sa: Kjør tester, og Vis resultatene tester

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har pm hadde du faktiske tester og få tilgang til informasjon, jeg er ikke ny kjører forumer og definitivt har lastet opp og overskrevet alle filer og importert med overskrive produktet, og som jeg oppgitt grensene ble nådd men fortsatt tom tekst her Josemaria

Andre endringer ble gjort tidligere i vbseo filer og .htaccess.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •