Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Oversetter også for permanente oversettelser, frakoblede oversettelse generasjon, ikke på fly?

Junior Member
    Ble medlem
    Nov 2011

Question Oversetter også for permanente oversettelser, frakoblede oversettelse generasjon, ikke på fly?

Hei,

Jeg er veldig interessert i å kjøpe denne oversetteren, men har noen flere spørsmål.
    Kan de genererte oversettelsene permanent lagres (ikke bare hurtigbufret i tid), når det er ingen endring (kanskje oppdaget av md5-hash av tekst). Jeg ønsker å oversette først noen 100-1000 sider, lagre resultatene permanent. Bare hvis noen endres et innlegg, legger du til et nytt innlegg, nye tråder opprettes, og deretter bare bør en ny oversettelse gjøres. Beste ville være frakoblet, så i løpet av natten/minst trafikk timer oversettelsene er gjort og levert bare når en bruker får tilgang til siden på dette språket.

Jeg håper det er forståelig hva jeg ønske med dette addon.
    Er det støtte? Eller hvis ikke, kan det bli implementert?

Thanks.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET hurtigbufrer oversettelsesresultater. Du kan hurtigbufre det alltid slik at du ikke må betale for samme oversettelse på nytt. Vi har automatisk buffer renere, men den kan deaktiveres. Så vBET fungerer på samme måte som du skrev - bare når ny tekst ser ut til å oversette vi spør eksterne leverandører for oversettelse. Ellers hentes fra hurtigbufferen. Fortsatt vBET pre-cache ikke - betyr det at vBET vil gjøre den første oversettelsen når første forespørselen til oversatt side vil komme. Men for hver oversettelse bare første forespørselen vil bli tregere (på grunn av spør 3rd parti oversettelse leverandører), neste forespørsler vil bli håndtert med buffer, så det er akseptabelt.

Hvis du har andre spørsmål Vennligst bare spør

Thanks.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •