Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: 500 feil

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default 500 feil

Hei
    Jeg får en 500-feil når du bruker googles v2 api og microsoft api. Har du noen tanker mot årsaken?

takk

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

både googlev2 og microsoft test-filer genererer 500 feil.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei,
    -Når jeg gå til URL-adressen, og begynner å oversette kan ikke jeg se noen feil
    -Kan du vennligst forbi her din testresultatene?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Hei,
    -Når jeg gå til URL-adressen, og begynner å oversette kan ikke jeg se noen feil
    -Kan du vennligst forbi her din testresultatene?
    Næh de er bare ikke tilbake til å vise den opprinnelige teksten. Hvis jeg aktiverer microsoft og Gv2, er det 500 feil hver gang. Kontroller /test/

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Først sette test-fil i rotmappen forum, enn kjøre dem, hvis 500 feil apears igjen jeg må sjekke det på sted, eller du kan bare sand meg php feil-logger

på din url: talkfinance.net/ja/ jeg ikke kan se noen oversatt tekst, det er coused ved delvis transaksjonen (Les mer her)
    Men hvis du bruker Google Api v2 kan du sette dine egne grenser, kanskje du sette feil Google Api v2-tast, etter å ha kjørt testen vil vi vet det sikkert

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kvoten er fint på Gv2 nå, mange delvis oversettelser. Så snart jeg slår på M$ får jeg 500-feil. Test-filer kjøre fine.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ca 500 feil under microsoft, har du sett alle vBet valg som er det sagt i readme-filen? Fikk du laster opp, laste-once mappen?
    Kan du gi full feillogg, eller hvis du skrånende vennligst PM tilgang detaljer, så jeg vil være i stand til å kontrollere det på plass

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja jeg lastet opp opplasting-når mappen, fulgt oppgraderingsinstruksjonene og brukt de nye konfigurasjonsinnstillingene.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Slik jeg ser microsoft test ikke viser eventuelle feil, rett nå jeg ikke vet hvorfor det ikke fungerer bare i microsoft-oversettelsen, kunne du behage lage testkonto til ftp og PM meg det?

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •