Hei
Jeg får en 500-feil når du bruker googles v2 api og microsoft api. Har du noen tanker mot årsaken?
takk
Hei
Jeg får en 500-feil når du bruker googles v2 api og microsoft api. Har du noen tanker mot årsaken?
takk
både googlev2 og microsoft test-filer genererer 500 feil.
Hei,
-Når jeg gå til URL-adressen, og begynner å oversette kan ikke jeg se noen feil
-Kan du vennligst forbi her din testresultatene?
Først sette test-fil i rotmappen forum, enn kjøre dem, hvis 500 feil apears igjen jeg må sjekke det på sted, eller du kan bare sand meg php feil-logger
på din url: talkfinance.net/ja/ jeg ikke kan se noen oversatt tekst, det er coused ved delvis transaksjonen (Les mer her)
Men hvis du bruker Google Api v2 kan du sette dine egne grenser, kanskje du sette feil Google Api v2-tast, etter å ha kjørt testen vil vi vet det sikkert
Kvoten er fint på Gv2 nå, mange delvis oversettelser. Så snart jeg slår på M$ får jeg 500-feil. Test-filer kjøre fine.
Ca 500 feil under microsoft, har du sett alle vBet valg som er det sagt i readme-filen? Fikk du laster opp, laste-once mappen?
Kan du gi full feillogg, eller hvis du skrånende vennligst PM tilgang detaljer, så jeg vil være i stand til å kontrollere det på plass
Ja jeg lastet opp opplasting-når mappen, fulgt oppgraderingsinstruksjonene og brukt de nye konfigurasjonsinnstillingene.
Slik jeg ser microsoft test ikke viser eventuelle feil, rett nå jeg ikke vet hvorfor det ikke fungerer bare i microsoft-oversettelsen, kunne du behage lage testkonto til ftp og PM meg det?