Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Nå forsvinner traductions (ikke fungerer)

Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

Default Nå forsvinner traductions (ikke fungerer)

Hello!

Jeg ha blitt benytter denne utrolige programmet i ett år, men nå Traductions forsvinner fungerer ikke...

Kan du hjelpe meg?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei,
    Hvis du ikke installerte eventuelle ekstra plugis og oversettelse "støy" med ingen grunn, vennligst kontroller at hvis du er blokkert av din oversettelsesleverandør ved å kjøre denne testen: KLIKK
    Annet jeg kan se du bruker vBET 4.2.3, vennligst husk at gratis Google Translation API-wil være lukket av 1 desember og er seting nye strenge begrensninger, kan du vurdere å oppgradere vBET til den nyeste versjonen som støtter også Google API v2 (betalt) og Microsoft oversettelse API (gratis) og en annen er tiden testet.
    Jeg kan redusere oversettelse-forespørsler: KLIKK

Junior Member
    Ble medlem
    August 2010

OK Haik!

Dette er resultater for google testen:

Start oversettelse testen for Google API v1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 582.390869141

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ja betyr det at du er blokkert av google, kan du e dem til å fjerne blokkeringen av deg, som det er sagt i test jeg har gitt deg.
    Men Vær oppmerksom at ved 1 desember google gratis oversettelse API v1 vil har blitt lukket, slik at ingen oversettelsen leveres av det vil bli gjort på

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •