Hello!
Jeg ha blitt benytter denne utrolige programmet i ett år, men nå Traductions forsvinner fungerer ikke...
Kan du hjelpe meg?
Hello!
Jeg ha blitt benytter denne utrolige programmet i ett år, men nå Traductions forsvinner fungerer ikke...
Kan du hjelpe meg?
Hei,
Hvis du ikke installerte eventuelle ekstra plugis og oversettelse "støy" med ingen grunn, vennligst kontroller at hvis du er blokkert av din oversettelsesleverandør ved å kjøre denne testen: KLIKK
Annet jeg kan se du bruker vBET 4.2.3, vennligst husk at gratis Google Translation API-wil være lukket av 1 desember og er seting nye strenge begrensninger, kan du vurdere å oppgradere vBET til den nyeste versjonen som støtter også Google API v2 (betalt) og Microsoft oversettelse API (gratis) og en annen er tiden testet.
Jeg kan redusere oversettelse-forespørsler: KLIKK
OK Haik!
Dette er resultater for google testen:
Start oversettelse testen for Google API v1
Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test feil:
Tilkoblingstid (ms): 582.390869141
Ja betyr det at du er blokkert av google, kan du e dem til å fjerne blokkeringen av deg, som det er sagt i test jeg har gitt deg.
Men Vær oppmerksom at ved 1 desember google gratis oversettelse API v1 vil har blitt lukket, slik at ingen oversettelsen leveres av det vil bli gjort på