Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: oversettelse fungerer ikke

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default oversettelse fungerer ikke

Jeg realiserte sider blir ikke oversatt, og jeg går få google api og addert så det ikke er fortsatt oversette. Er det noe jeg savnet?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Det kan occure bli av flere årsaker, men jeg vil først vite nøyaktig hvilken api du bruker (google API v1 /google API v2 / Microsoft API) og hvilken versjon av vBET du bruker for øyeblikket

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg får direkte fra denne koblingen Registrere deg for en API-nøkkel - Google Loader - Google Code Jeg vet ikke om sin 1 eller 2 også jeg bruker 3.4.1. men min eksportbevilling nylig utløpt. Er dette årsaken?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Utgått lisens er definitivt ikke en rison. Din oversettelse Stopp arbeider fordi du bruker Google oversettelse API v1 som er i ferd med å bli lukket være 1 desember, derfor nye svært stricts grensene er satt. Kjør Denne testen (Olny for Google Translation Api v1) og stolpe her over resultatene.
    Microsoft-oversettelsen API og betalt Google Translation Api v2, og vi er hver de arbeider for å legge til nye APIer (akkurat nå vi tester en av dens)

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

det sa starter oversettelse testen for Google API v1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 568.113769531

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Det betyr at du er blokkert av google, kan du skrive til google som er sagt i URL-adresse har jeg ga deg og bruke disse Hint men du må huske at Google Translation API v1 (gratis) vil bli lukket i 1 desember slik at ingen oversettelse vil bli gjort ved hjelp av denne bestemt api.
    Microsoft-oversettelsen Api, Google Api v2 og akkurat nå vi tester Apertium oversettelse Api og implemanting betalt Microsoft-Api
    Sist endret av r.dziadusz; 07-11-1110:21.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •