Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Valg av flaggene for engelsk språk

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2010

Default Valg av flaggene for engelsk språk

Jeg kjører et forum på engelsk. 90% av min forum-brukere er fra USA. Jeg vil gjerne ha muligheten til å velge USA flagg som standard engelsk flagg (for øyeblikket er det UK "Union Jack" flagg). Jeg er lei for å be om dette fordi jeg er faktisk engelsk selv, men jeg har å gi brukerne mine hva de vil! For øyeblikket har jeg manuelt redigert all_flags.gif GIF-bildet du vil erstatte UK-flagget med USA flagg.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Manuell edition er fine. Da vi antar at du ikke trenger å endre den lenger. Også andre brukere når må angi det én gang og la den. Så fra resultatene synspunkt er det bedre å bare redigere bildet i stedet for å bruke flere alternativer for å angi hvert flagg. I slike tilfelle vi ikke ville være i stand til å bruke CSS Sprite - nå får bare en forespørsel alle flagg. Uten CSS Sprite vil det være én forespørsel per ett flagg = 53 forespørsler. Også bilder endringer svært sjelden i vBET så i utgangspunktet du allerede har løsningen.

Vi forstår dine behov, fortsatt å holde oppmerksom på at dette vil svekke ytelse og at det er lett løsning for dette (bare redigere bildet) vi tror vi ikke vil gå for det.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •