Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Problemer med VBET

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Problemer med VBET

Ha blitt running oversetteren i noen tid, jeg har nylig fornyet meg med lisens. Kjører vb3.8.3.

Denne ettermiddagen, begynte webområdet mitt å dø noen få minutter. Problemet var min php prosesser, php-fpm, var døende og ikke kommer tilbake. Når du har sjekket loggfilen php-fpm funnet jeg at det var avslutter hver prosess med en feil. Jeg deaktivert VBET og systemet kjører svært godt i gang og forble på denne måten. Neste skjønte jeg jeg bør fjerne alle buffer, som jeg gjorde, er aktivert på nytt vbet og det samme resultatet. Systemet begynte å dø. På dette punktet skjønte jeg jeg kan også oppgradere, så jeg lastet ned den nyeste versjonen i kveld og utført oppgraderingen.

Jeg sjekket konfigurasjon og måtte rechoose språk som jeg har vært å oversette. Ut av 6 språk jeg normalt oversette, bare ett flagg dukket opp selv om alle 6 ble valgt i konfigurasjonsfilen. Min php-fpm prosesser også begynt å dø på nytt.

Ingenting endres på min slutten å forårsake dette i dag, det besluttet nettopp å slutte å virke.

Noen tanker eller forslag? Som det er nå, kan ikke jeg aktivere uten å drepe nettstedet mitt.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Quote Opprinnelig skrevet av Smaug View Post
    Når du har sjekket loggfilen php-fpm funnet jeg at det var avslutter hver prosess med en feil.
    Hvilke feil nøyaktig apeared?

Ut av 6 språk jeg normalt oversette, bare ett flagg dukket opp selv om alle 6 ble valgt i config
    Dette er en annen sak åpne nye threa, rask jeg kan gi deg et hint:
    Kontrollere om flaggene som er angitt i Det er også satt i Hvis ikke, its vises ikke i din fourm

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Hei

Hvilke feil nøyaktig apeared?

Dette er en annen sak åpne nye threa, rask jeg kan gi deg et hint:
    Kontrollere om flaggene som er angitt i Det er også satt i Hvis ikke, its vises ikke i din fourm
    Feil:
    Code:
    Oct 18 21:08:07.722231 [WARNING] [pool www] child 525, script '/var/www/htdocs/wizard/forums/showthread.php' executing too slow (10.007477 sec), logging
    Oct 18 21:08:07.722307 [NOTICE] child 525 stopped for tracing
    Oct 18 21:08:07.722316 [NOTICE] about to trace 525
    Oct 18 21:08:07.722427 [ERROR] ptrace(PEEKDATA) failed: Input/output error (5)
    Jeg fortalte deg at jeg satt flaggene i konfigurasjonsfilen. De vises ikke. Jeg har brukt denne programvaren for et år, jeg vet hva du skal konfigurere. Hvorfor lager denne versjonen over 100 sekundær brukergrupper?
    Sist endret av vBET; 20-10-1113:01. Årsak: BBCode lagt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at flagger konfigurasjonen endres i vBET fordi nye språk ble lagt. Det ble gjort en tid siden, men jeg vet ikke fra hvilken versjon du oppdatert. Også Oppdater Vennligst visinga i leser - kanskje det er problem for hurtigbufferen med bare nettleseren. Prøv å bruke F5 i IE, eller bruke andre leser og se hvordan den ser ut. Hvis flagg fortsatt ikke er synlig - åpner du ny tråd for nye problemet. Beskriv det der og oss PM tilgang detaljer - vi vil sjekke konfigurasjonen.

Denne versjonen ikke Opprett hundretalls grupper. Det skaper 53 grupper - en for hvert språk. Det ble forespurt av våre brukere. Disse gruppene behandles automatisk av vBET. Takk at du kan se statistikk om bruk av standard språk, sende innlegg bare til bestemt gruppe, angi merknader om bare for bestemte grupper... Åpne ny tråd hvis du trenger mer informasjon om disse gruppene. 1 tråd = 1 problem.

Gå tilbake til problemet. Beskrevet problemet er nytt for oss så vi Google det og ifølge funnet informasjon er dette relatert til 504 gateway-tidsavbrudd og det er konfigurasjonsproblem. Vær spille med konfigurasjonen av tidsavbrudd.

Tidsavbrudd som skjer når du slår på vBET fordi vBET venter på oversettelsesresultater fra oversettelse leverandører. Så dette er delen vi ikke kan påvirke - vente vi rettferdig på 3dje parts resultater. Google Translation API v1 er i ferd med å bli lukket snart - de sette allerede grenser, så det er mulig også at det vil bli tregere.

Også Vennligst sjekk din konfigurasjon for og kontroller at det ikke er for høyt.

Bruk tips (spesielt serveren konfigurasjonsendringer for tidsavbrudd), og fortelle trenger du mer hjelp her.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Vær oppmerksom på at flagger konfigurasjonen endres i vBET fordi nye språk ble lagt. Det ble gjort en tid siden, men jeg vet ikke fra hvilken versjon du oppdatert. Også Oppdater Vennligst visinga i leser - kanskje det er problem for hurtigbufferen med bare nettleseren. Prøv å bruke F5 i IE, eller bruke andre leser og se hvordan den ser ut. Hvis flagg fortsatt ikke er synlig - åpner du ny tråd for nye problemet. Beskriv det der og oss PM tilgang detaljer - vi vil sjekke konfigurasjonen.

Denne versjonen ikke Opprett hundretalls grupper. Det skaper 53 grupper - en for hvert språk. Det ble forespurt av våre brukere. Disse gruppene behandles automatisk av vBET. Takk at du kan se statistikk om bruk av standard språk, sende innlegg bare til bestemt gruppe, angi merknader om bare for bestemte grupper... Åpne ny tråd hvis du trenger mer informasjon om disse gruppene. 1 tråd = 1 problem.

Gå tilbake til problemet. Beskrevet problemet er nytt for oss så vi Google det og ifølge funnet informasjon er dette relatert til 504 gateway-tidsavbrudd og det er konfigurasjonsproblem. Vær spille med konfigurasjonen av tidsavbrudd.

Tidsavbrudd som skjer når du slår på vBET fordi vBET venter på oversettelsesresultater fra oversettelse leverandører. Så dette er delen vi ikke kan påvirke - vente vi rettferdig på 3dje parts resultater. Google Translation API v1 er i ferd med å bli lukket snart - de sette allerede grenser, så det er mulig også at det vil bli tregere.

Også Vennligst sjekk din konfigurasjon for og kontroller at det ikke er for høyt.

Bruk tips (spesielt serveren konfigurasjonsendringer for tidsavbrudd), og fortelle trenger du mer hjelp her.
    Takk for svar. Angående grupper, det opprettet to per språk, jeg faktisk har 100 + nye grupper. Jeg vil se nærmere tidsavbruddene.

Ble medlem
    Oktober 2009

Åpne ny tråd for grupper problemet - beskrive det der og PM meg tilgang til detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil sjekke det og rette den. Det bør ikke være sånn - det bør være 1 gruppe per ett språk. Så er noe galt.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Åpne ny tråd for grupper problemet - beskrive det der og PM meg tilgang til detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil sjekke det og rette den. Det bør ikke være sånn - det bør være 1 gruppe per ett språk. Så er noe galt.
    Jeg endelig har fått rundt for å re-installasjon, jeg brukte versjonen for nedlasting i dag.

Jeg trykket Microsofts grensen nesten umiddelbart. Delvis side oversettelser, mest ikke i det hele tatt. Microsofttest.php vil være fin ett minutt og deretter skjerm "teste resultatet: " TranslateApiException: AppId er over kvoten: ID=3835.V2_Json.Translate.49FC0E39 "svært neste minuttet. Jeg bare tilbys 7 språk for oversettelse.

Siden dette er en stor bord, er betaler for Google v2 ikke praktisk. Jeg anta at hvis noen finner en annen gratis måte, store nettsteder er ute av lykken.

Ble medlem
    Oktober 2009

Flott at problemet er borte.

Om betalte tjenester. Vi vet - vi vil gjerne ha det ledig også. På dette tidspunktet tester vi nye gratis oversettelse API - Apertium. Det er ikke så fort som andre og støtter språkparene som er mindre, men det er gratis. Vi er også fortsatt på utkikk etter andre tjenester. Ikke bare gratis. Så har du flere alternativer.
    Vurder ignorerer noen sider (kanskje medlem sider, RSS...) - Dette kan være nyttig.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Flott at problemet er borte.

Om betalte tjenester. Vi vet - vi vil gjerne ha det ledig også. På dette tidspunktet tester vi nye gratis oversettelse API - Apertium. Det er ikke så fort som andre og støtter språkparene som er mindre, men det er gratis. Vi er også fortsatt på utkikk etter andre tjenester. Ikke bare gratis. Så har du flere alternativer.
    Vurder ignorerer noen sider (kanskje medlem sider, RSS...) - Dette kan være nyttig.
    Jeg avinstallasjonen det, og jeg begynner å motta noen db-feil når du viser hvem som er pålogget. Det var fortsatt vbet syntaksen i spørringen. Jeg måtte gå gjeninstallerer for å eliminere DB-feil. Hvordan kan jeg være sikker på å få hele Modifikasjon fjernet?

Hvis gratis tjenester blir levedyktig, vil jeg sette det inn igjen. For nå, jeg ønsker en ren avinstallere skjønt.

Thanks

Ble medlem
    Oktober 2009

Etter ikke installerbar du kan ikke ha noen vBET kroker fungerer, fordi de er fjernet fra databasen av vBulletin seg selv. Det noe igjen er det vBulletin feil som er ansvarlig for avinstallasjon.

Når du avinstallerer vBET, vennligst Husk også å deaktivere vBET omadressering regler fra .htaccess. Også i tilfelle hvis bruker du vbseo Vennligst fjern integrasjon kode (bare opplasting 2 originalfilene). Du kan også fjerne fra vBET-serverfiler Hvis du ønsker, men dette er ikke nødvendig.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •