Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 18 av 18

Tråd: Forum linker = feil

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av moman View Post
    Ok-takk! Jeg vil prøve dette, men jeg har ett spørsmål.

Er det mulig å bare deaktivere oversettelse for disse områdene og har en link riktig peke på url? Jeg har en anelse om at den aktuelle strekningen ikke vil oversette som det ikke er et vBulletin plugin (det bare spør DB separat).
    Det trenger ikke å være BB plugin - det må bare være siden generert av BB. Se på vår hovedside, ned eller Kjøp nå seksjoner - de er ikke laget av noen plugin, men er generert av BB. Så har de nødvendige malen inneholder global.php og så videre. Så slike sider kan enkelt oversettes på den måten jeg beskrev deg.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg skal prøve dette med htaccess filen, men fem bucks sier det ikke vil fungere. Den aktuelle strekningen ikke nødvendigvis trenger oversettelse i det hele tatt, da det er svært teknisk, så jeg bare ønsker å komme seg rundt feilen i vBET som oversetter eksterne lenker som ikke nødvendigvis er en del av VB.
    Jeg sjekket ditt nettsted. Det fungerer fint - bare gå til forumet ditt, sette noen oversettelse og se at sporing er ikke lagt til lensreviews ...

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg søkte på htaccess regler som angitt i readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Mens Page Not Found - PentaxForums.com

Derfor, la oss bare ta den enkle løsningen og redde oss selv en hodepine:

Slik jeg forhindre forumet lenker fra oversette?

Foreløpig Pentax objektiv gjennomgang og spesifikasjon Database - Main Index (En link) omskrives til http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Jeg vil at koblingen skal forbli uendret.
    Jeg tydelig skrev at området må genereres av vBulletin å kunne oversette det.

Også - jeg ser ikke hva du skriver om. Jeg var der og lenker til lensreviews er ikke endret. Vennligst gi meg eksakt link til siden hvor jeg kan se denne knust linken.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Vennligst gi meg eksakt link til siden hvor jeg kan se denne knust linken.
    Gå til PentaxForums.com - Pentax Photography Forum og klikk på Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (Det er i den fjerde kategorien). Du vil få en 404.

Men dette er samme linken i Navbar (første oppføringen under 'Anmeldelser' knappen) og du ikke får en 404.

Takk for hjelpen. Jeg tror fremdeles vi ikke på samme side så langt som hva problemet er, så gjerne gi meg beskjed hvis du trenger nærmere forklaring. Ett mer tid, skjønt, er problemet at

mysite.com / lensreviews / omskrives til mysite.com / fora / pl / lensreviews når det går gjennom et forum link.

Jeg bruke mellomrom, slik at adressen ikke er analysert.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg antar at en rask løsning på dette ville være å bruke vBSEO sin "Replace 'Forum Lenker" med direkte linker til target-URLer. " Imidlertid vil slik jeg bruker traff sporing for min eksterne lenker, dermed bryte dette systemet.

Derfor, i samsvar med innlegget mitt ovenfor, la oss finne riktig løsning på dette.

Ble medlem
    Oktober 2009

Gå til PentaxForums.com - Pentax Photography Forum og klikk på Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (Det er i den fjerde kategorien). Du vil få en 404.

Men dette er samme linken i Navbar (første oppføringen under 'Anmeldelser' knappen) og du ikke får en 404.

Takk for hjelpen. Jeg tror fremdeles vi ikke på samme side så langt som hva problemet er, så gjerne gi meg beskjed hvis du trenger nærmere forklaring. Ett mer tid, skjønt, er problemet at

mysite.com / lensreviews / omskrives til mysite.com / fora / pl / lensreviews når det går gjennom et forum link.

Jeg bruke mellomrom, slik at adressen ikke er analysert.
    Nå ser jeg det. De to linker som du skriver om er ikke samme. En er nøyaktig - andre har redirections og problemet er akkurat her.

Dette med redirections går av:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    Så her vBET er å legge til språk fordi du starte som lenker til forum, og du har oversettelse sporing. Da har du gjort to redirections og hver gang vBET er å legge oversettelse sporing.

Rask løsning for deg nedenfor (ikke testet - så laget kopi av filen, og la oss få vite gjør det arbeid). Også - du bør konfigurere ditt forum for å gå hvor du vil i første omdirigering hvis det er mulig.

Quick fix. Åpne fil vbenterprisetranslator_seo.php, finn linjen:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    og erstatte den ved:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    Sist endret av vBET; 25-12-0918:02.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Takk! Jeg endret koden litt, men det fungerte. Opprinnelig Jeg måtte sette 'Pentax objektiv-review-spesifikasjonen-database "for strpos, men jeg videre endret det til"-review "som jeg også har PentaxForums.com Tredjeparts Pentax objektiv omtale Database - Main Index som ble omdirigert i feil.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Så nå både / lensreviews / og / userreviews / blir omdirigert riktig.

Takk igjen!

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk! Jeg endret koden litt, men det fungerte. Opprinnelig Jeg måtte sette 'Pentax objektiv-review-spesifikasjonen-database "for strpos, men jeg videre endret det til"-review "som jeg også har PentaxForums.com Tredjeparts Pentax objektiv omtale Database - Main Index som ble omdirigert i feil.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Så nå både / lensreviews / og / userreviews / blir omdirigert riktig.

Takk igjen!
    3.3.0 har ekstra parameter 'Ignorer URLer' - det vil holde valgte URLer ut av oversettelse sporing. Vennligst sjekk det

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •