Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 av 14

Tråd: Rundskriv kontroll og bytte av APIer for å holde flyten av oversettelser

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Betyr det må være en planlagt oppgave og en bestemt leverandør slått av på en time om gangen?, jeg laget et forslag her sirkulær sjekker og bytte av APIer for å holde flyten av oversettelser der kanskje vi kunne alltid starte på toppen av våre leverandører-listen og gjøre teste samtale (som du gitt for å teste Google svar og Microsoft svar) Hvis testen samtale svar er 200 eller tekst oversatt så bruk denne leverandøren, Hvis svaret er 200 eller test tekst blir ikke oversatt (ved hjelp av den samme teksten for hver test og REGEX for å sjekke den oversatte teksten) og flytte til neste leverandør, hvert oversettelse-kall kan deretter starte på toppen av listen og arbeid ned

Ikke å ha et tomt resultat ville være bra fordi når vi har en tom retur dvs hvordan det gjenstår, jeg har allerede hatt mange klager at dette er tilfelle i mitt forum.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det trenger ikke være på denne måten, er det akkurat nå. Takk for notatet. Fortsatt - Nei. Den har ingen mening. Oppmerksom Vær på at ber for eksterne oversettelse er mer tidkrevende ting i hele vBET (og det er ikke opp til oss). Det er ikke fornuftig å sint tusenvis av forespørsel når vi allerede nå grenser. Dette ville increaser svartid, forbruk av CPU og hukommelse fortæringen også (mer objekt som er opprettet).

Vi oppdaget at Google informasjon om sannsynligvis misbruk TOS forsvinner etter en tid. Vi vet ikke, men kanskje hvis vi vil holde spør når vi allerede er blokkert, Google kan blokkere for mer tid. Kanskje ikke, men fortsatt faktiske strategi er mye bedre for ytelse. På slutten har du sirkulær sjekker. Hvis en slik ikke finnes den er merket som utilgjengelig, og en annen som brukes. Hvis en annen ikke er tilgjengelige deretter hender likt ting. Vi bare ikke kontroller er det tilgjengelig igjen hver be hva har ingen mening (det kan være millioner av spørringer før den blir tilgjengelig) bare én gang per time. Og hvis det blir tilgjengelig vil det meg merket slik at vi vil gå tilbake til foretrukket en - og du har en sirkel her. Tester også hver gang ville gjort grensene nådd raskere eller kostnader som er høyere hvis du bruker betalt oversettelser (det fortsatt teller som oversettelse).
    Også er vi forberedt på å ha andre leverandører også. Når vi vil støtte mer enn 2 vil slik strategi være en killer for serveren. Tenk deg 5 testing kall til ulike leverandører og deretter ekte oversettelse for hver oversettelse-forespørsel. nei. Takk for din idé Vi setter pris på brukere ideer, denne gangen skal vi bo med faktiske løsning.

Vær oppmerksom på at du kan endre hvor ofte vBET bør sjekke leverandører tilgjengelighet. Nå det er en, - per time, men du kan konfigurere som i Admin CP - > planlagte oppgaver - > planlagt oppgave bestyrer og sette det for eksempel for hvert 10 minutt 0 i likhet med oppgaven RSS plakat Robot gjøre det nå.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Liten endring som er gjort - vi ville sjekk tilgjengelighet for leverandøren ikke en gang per time, men hvert 10 minutt. Hvis du allerede har oppgradert til vBET 3.5.1 før denne meldingen kan bare laste ned vBET-pakken på nytt og laste opp produktet filen på nytt.

Endringen ble gjort fordi vi funnet på vårt virkelige forum som ofte leverandøren er ikke tilgjengelig for kort tid. Vi vil undersøke det mer å se etter en annen forbedringer.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Flott arbeid fyrene Jeg har oppgradert til dette, men vil laste ned den nyeste feilrettingsfilen og bruke som, jeg vil opprette en ny tråd for tilbakemelding om dette.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •