Jeg har min karakter grense for google satt til 100.000 perday så med mine innstillinger "Always Bruk Google", "Bruk Google API V2", "Bruk Google Detection" når jeg når denne grensen og ikke lenger få resultater fra betalte Google ville det være mulig for gratis APIer da begynne å produsere resultater?
Så for eksempel jeg bruker min forhåndsangitte grensen for Google og Google returnerer ikke lenger et resultatsett for meg (sannsynligvis returnerte en feilkode som de i programmeringskoden for Google-testen) når resultatet returneres ikke det ville være fint hvis vBET anerkjent automatisk feilkoden og sendte forespørsel til en annen API som Microsoft (eller noen andre som vBET senere støtter) på denne måten vi er sikker på å få noen resultatet - for meg dette ville være svært svært verdifull gitt at det er grenser selv med betalte versjoner, ville det tillate du å utvide grensene oversettelser.
f.eks
Google sette 100.000 Konferansenavnet per dag > brukt opp > vBET flytter til neste API i listen > Microsoft 400 k per time eller 4 M når grensen er nådd vBET av neste API og forrige for å se om grensen er opphevet, eller har noen godtgjørelsesbeviset > enten flytte til neste API eller tilbake til Google betalt når grensen er nådd igjen > sjekk neste API.... osv og så sirkulær sjekking etter får en feilkode vil bære, så ganske mye konstant muligheten til å ha oversettelser.