Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 24 av 24

Tråd: Tomme oversettelser.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg måtte deaktivere vBET for nå. Min hele forumet gikk stadig bare inn i tidsavbrudd på grunn av oversettelser som ikke kan gjøres. Så nå jeg bare venter og håper du kan finne en god løsning. Jeg er medlem på livstid min venn, og jeg vet du vil finne en måte.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet vi tester nye oversettelsen API (se kunngjøringer). Allikevel - Hvis oversettelsene ikke kan gjøres du bør ikke ha noen tidsavbrudd... Noe er ikke her. Når oversettelse kan ikke utføres, og deretter vBET bør merke leverandør som utilgjengelig og sjekk det hvert 10 minutt gjør er det tilgjengelig igjen. Mellomtiden vises når ingen leverandører er tilgjengelig så bare bufrede resultatet. Så ikke skulle noen tidsavbrudd skje. Åpne ny tråd for din problemet med tidsavbrudd og PM tilgang detaljer - vi ville sjekk hva som skjer. Kanskje du får noen annen feil notat fra leverandøren, og det er ikke slått av ved vBET - som skulle forklare hvorfor vBET fortsatt forsøker å bruke leverandøren. Vi kan sjekke det bare på plass.

Faktiske løsningen løser allerede problemet med nådd grenser. Hvis du har noen problemer kan det være forårsaket av noen feil. Vi har til å sjekke det å bekrefte - åpne ny tråd og PM tilgang detaljer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har aktivert den nyeste versjonen av VBET i dag for første gang igjen. Så kan jeg anmode du fyrene å behage guide meg på til hvor du skal slå av hurtigbufferen rengjøring (som per Michals forslag i over stolpe) også hvilke sider kan jeg ikke skal oversette, samt hvordan du gjør?
    På dette stadiet jeg bruker bare gratis APIS fra Microsoft og Apertium, men de blir brukt i 2 minutter. Så for nå trenger jeg å finne en måte å oversette bare nye meldinger. Jeg også prøver å regne ut en måte å bruke Googles betalt API, så forhåpentligvis når jeg har at sted jeg kan bruke VBET til fulle igjen. takk.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Foru deaktivere gjest hurtigbufferen kan du angi begge innstillingene:

AdminCP -> vBET Cache -> Cache-Time to Live (TTL) -> Cache-Time to Live (TTL): 0
    -cache dataene vil vare evig

AdminCP -> vBET Cache -> Cache-Time to Live (TTL) ->Buffer tømme strategi: Deaktivert

Du kan "ikke transtaling" noen sider ved å fylle alternativet):
    AdminCP - > vBET Main - > ignorere URL-adresser:

Du kan også bruke: <-! VBET_SNTA -> og <-! VBET_ENTA -> -koder. Bare sette inne det innhold at du ikke vil bli oversatt, og voila - det vil ikke være -Du kan easly access-databasemaler ved AdminCP - > stiler & maler

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •