Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Avinstaller Problem - MySQL Feil

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

kan en gi en fikse slik at vi kan avinstallere? thx

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tsak76 View Post
    maube det har å gjøre at vi har slett alle sekundære brukergrupper som vbet legger
    Dette er flott tips. Faktisk utføres denne spørringen under opprydding av flere brukergrupper. Vi ikke klarte å gjenskape den, fordi vi var testing vBET - du har endret vBET, slik at dette problemet ikke er enda et insekt, knyttet bare feilsøking til din personlige endringer i vBET. Og det vil si hvorfor du har (tomme) i spørringen (ingen vBET roller ble funnet og de antar for å eksistere).

OK så for å unngå dette problemet kan du:
    1. Åpne fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar eller fjerne hele sin kropp - allting til stengetid} før funksjon vbet_removeGroupFromMembers (Men uten den)
    MERK: dette tipset er ikke testet, og det forutsetter at du allerede fjernet vBET flere roller, slik at du ikke trenger opprydding under avinstalleringen.

Rådfør gjorde det hjelpe

Ble medlem
    Oktober 2009

Dessverre vbet er fortsatt veldig ustabil, skjedde dette på nettstedet mitt også og jeg måtte lage en vb oppgradering for å fikse det. nå ser jeg akkurat det samme her også så det vbet relatert

Lastet med ImageShack.us
    Dette er utenfor tema for denne tråden. Åpne ny tråd for nytt problem. Kort tid - mest sannsynlig det er ikke et insekt, og du bare ble blokkert av oversettelsesleverandør. Ikke mer her - åpne ny tråd hvis du trenger støtte på dette området. Som jeg forstår det ikke er tilfelle, fordi du er under avinstallere vBET.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Dette er flott tips. Faktisk utføres denne spørringen under opprydding av flere brukergrupper. Vi ikke klarte å gjenskape den, fordi vi var testing vBET - du har endret vBET, slik at dette problemet ikke er enda et insekt, knyttet bare feilsøking til din personlige endringer i vBET. Og det vil si hvorfor du har (tomme) i spørringen (ingen vBET roller ble funnet og de antar for å eksistere).

OK så for å unngå dette problemet kan du:
    1. Åpne fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar eller fjerne hele sin kropp - allting til stengetid} før funksjon vbet_removeGroupFromMembers (Men uten den)
    MERK: dette tipset er ikke testet, og det forutsetter at du allerede fjernet vBET flere roller, slik at du ikke trenger opprydding under avinstalleringen.

Rådfør gjorde det hjelpe
    Jeg fjernet det, men når du prøver å avinstallere ..

fatal error: Call to undefined function vbet_removeDefaultLanguageGroups () plugin.php (1522): eval () 'd code on line 14
    Sist endret av tsak76; 05-10-1116:53.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg fjernet det, men når du prøver å avinstallere ..

fatal error: Call to undefined function vbet_removeDefaultLanguageGroups () plugin.php (1522): eval () 'd code on line 14
    Du har ikke anta å fjerne funksjonen - bare sin kropp (så alt etter funksjon signatur og før stengetid}). Funksjonen seg nødt til å bo. Beklager hvis jeg ikke gjorde det klart.
    Sist endret av vBET; 06-10-1100:46.

Ble medlem
    Oktober 2009

Du fortsatt trenger hjelp her eller siste svar tillater for å løse problemet?

Ble medlem
    Oktober 2009

Ikke noe svar - antas det at det er løst. Hvis problemet fremdeles eksisterer kan du bare skrive her.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •