Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 4 FirstFørste 1234 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 40

Tråd: Major oversettelse saker

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg har ment den nyeste versjonen av vbet 3.x for vb3.x Vbet 3,5 Slipp

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

jeg kunne, men thats en beta og du state du ikke gir støtte for det og som også er ingen god mot meg

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vær-do denne testen for alle API du bruker-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg vil når jeg er ferdig med å optimalisere databasen min, jeg bare bruker API V1 som jeg bare har vBET 3.4.1 installert.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Vær-do denne testen for alle API du bruker-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Ok Jeg løp som test og fikk denne
    Starter oversettelse test G API V1
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har ytterligere spørsmål, vbenterprisetranslatot.php bruker ALL min cpu tid, sjekk nedenfor:
    Pid ************ Eier Priority CPU% Memory% Command
    12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12496 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 72.0 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12495 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 67.0 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12492 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12490 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12484 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20732 (Trace) (Kill) mysql 0 til 1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - hoppe-ekstern-låsing -

Jeg har 4 CPU og det er drap nettstedet mitt nå som det skrånende få oversettelser!, Jeg har deaktivert halvparten av oversettelser og har fortsatt problemet!

Kan noen hjelpe?
    Sist endret av Simon Lloyd; 01-10-1119:29.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har oppgradert til beta å prøve å løse mine problemer, men det virker som jeg ikke får oversettelser fra Microsoft?

Her er micorsoft måleresultatet:
    Starter oversettelse test MS
    Test resultat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Test feil:
    Connection tid (ms): 237.756103516
    Jeg har dobbel chaecked Jeg har MS ID riktig!
    Sist endret av Simon Lloyd; 01-10-1120:56.

Medlem
    Ble medlem
    August 2011
    Sted
    http://harleyforum.se

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Hei, jeg er i behov av noen presserende hjelp, finner jeg i dag at noen av tråden titlene er savnet, men hvis jeg endrer språk de dukker opp (noen ganger), se her http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- Excel-regneark-funksjoner /] Microsoft Excel regnearkfunksjoner du vil se lotsof trådene startere navn, men ingen tråd titler (vel kanskje ett eller to), nå endre språk si til gresk vil du se tråden titlene, bytt til et annet språk og noen titler er borte og noen forblir!

Kan noen hjelpe please?
    Har akkurat det samme .. startet par dager siden. (Gratis versjon 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Hei, jeg er i behov av noen presserende hjelp, finner jeg i dag at noen av tråden titlene er savnet, men hvis jeg endrer språk de dukker opp (noen ganger), se her Microsoft Excel regnearkfunksjoner vil du se lotsof trådene startere navn, men ingen tråd titler (vel kanskje ett eller to), nå endre språk si til gresk vil du se tråden titlene, bytt til et annet språk, og noen titler er borte, og noen forblir!

Kan noen hjelpe please?

Du kan sjekke detaljer om faktiske Google oversettelse ved bruk googletest - se her for detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Side 2 av 4 FirstFørste 1234 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •