Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 5 av 5 FirstFørste ... 345
Resultater 41 til 46 av 46

Tråd: MER BUGS - Du kjører meg gal.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at vBET 3.5.0 er i BETA STAGE og det er tydelig beskrevet i download delen:
    Last ned seneste BETA (ustabil) Versjon for vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    Det er tydelig beskrevet at denne versjonen er ustabil - alle bruker BETA versjon på sin egen risiko, og han er klar over at det er ustabilt.

BETA versjonen er normal del av hver programvare utvikling - vBulletin og andre mods også blir sluppet i betaversjon.

Ved spørsmål - bare melde det til oss slik at vi kan løse det og hvis det er avgjørende å gå tilbake til siste stabile versjon som fortsatt er tilgjengelig i download seksjonen

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Dens bortkastet tid uansett, er det MS grense 4m tegn i måneden.

Når jeg aktiverte v2 google jeg brukte 4m chars i ca 15 min.

Selv om jeg ønsket å betale $ 1000 for 50 millioner tegn (maks per måned) fra Google, id bruke dem i dager.

Dette MOD er død, med mindre VBET kan finne en gratis måte for å fortsette.
    Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Som jeg sa vi jobber med ideer som kunne hjelpe oss med å forbedre vårt produkt hver dag, er problemet fortsatt eksisterende?
    Her er hva jeg tror.

MS er nådd allerede.

Så ...

Hva løsningen er der nå? Jeg har ingen måte å oversette gjøre jeg!
    Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Hvis du er sikker på at du blir blokkert av google (hvis ikke du kan gjøre Tet fra her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728) Kan du skrive til dem for å reaccess din IP (det er også sagt i innlegget jeg ga deg), hvis du skal bruke ikke "bare google" så hovedsak microsoft API vil du nå dine grenser saktere

Husk også at vbet kan ikke endre google / MS grenser, akkurat nå gir vi også google api v2 for Comercial brukere, men vi søker etter andre måter å oversette
    Så hva skjer når Google slår av v1 API?

Så hva er løsningen?

Dette er ikke en langsiktig fikse, er det.
    Jeg ønsker å dele mine alternativ løsning

Jeg tror dette mod vil aldri være død, og vil gå fremover på grunn av sin grunnleggende potensial: større vårt forum, trafikk og inntekter, og så lenge vBulletin fortsatt brukes som førstevalg for forumet programvare. Det vil alltid være løsningen, og du alltid ikke være alene

Jeg foreslår igjen min funksjon forespørsel her:

Manuell redigering andre språk oversettelse resultat / cache, av admin

dens ikke behov motor oversettelse der ute i det hele tatt (så ikke bryte noen tos eller begrensning), bare manuelt oversettelse av menneskelig, ubegrenset, safe, og den beste oversettelsen resultat, Avhengig av hvor mye personen oversette abillity. Admin / stab / moderatorer / medlemmer kan delta for å hjelpe manuell oversettelse

faktisk siden fortsatt ikke gi denne funksjonen bedt fjor ennå i ovennevnte tråd, meg og en av mine medarbeidere allerede gjort dette for noen innlegg, om 20.000 innlegg i løpet av få måneder er lagt til manuelt oversette, den fungerer sammen med Google Translate i posten. Det er ikke perfekt metode, men jeg er fornøyd nok med det, og alle forstår oversettelsen resultatet, inntil funksjonen anmodningen ovenfor er gitt

Så jeg er bare redigere innlegget, av admin / ansatte, fordi de kan redigere noen innlegg, og legge dette under det opprinnelige innlegget, (fjern mellomrom etter / notranslate og / quote) å gjøre det arbeidet i ditt eget innlegg

[Quote]
    Dette er manuell oversette tekst (eller manuelt oversette informasjon image)
    [Notranslate]
    Din manuell oversette tekst her
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

Resultatet blir som dette

fordi eksperimentet og erfaringen til nå, mine medarbeidere fikk lite triks for å gjøre den manuelle oversettelse mye raskere, selv om jeg ikke skjønte det før, så ingen problem for manuell oversettelse hastighet for meg, hvis denne funksjonen forespørselen kan gis
    Sist endret av basketmen; 30-09-1118:48.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Jeg har nettopp lest hele tråden fra begynnelsen og fikk også litt mer info om problemet.

Google Oversettelse API v1 forbereder seg på å være stengt, så de legger flere restriksjoner hva som ikke er overraskende - dette ble offentliggjort måneder siden.

Slette hele bufferen var ikke smart idé. Du kan klage nå at det vil bli dyrt for deg å gor oversettelser (som du allerede hadde gratis), men det er meningsløst - det er Google Translation API v2 som belaster deg ikke oss. Vennligst peke klager til Google. Her kan vi bare fortelle deg at vi merket din mening og vi har ingen innvirkning på dette området.

Vennligst bruk Microsoft tester å finne ut hva det er noe galt med Microsoft-tilkobling. Hvis ikke så send tilgang detaljer like Radek spurt deg før så vi kunne sjekke hva som skjer.

Rådfør du stål trenger noen hjelp på dette området? Hvis produktet er allerede avinstallert da jeg antar at det ikke er flere trenger hjelp på dette området - ikke sant?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Så hvordan har du tenkt å betjene nye kunder Michael?

Hvordan er de ment å oversette BIG nye forumet fra bunnen av.

Programvaren er nå ubrukelig, med mindre du våkne opp og finne en måte for folk å bruke det.

Ærlig i dont care, jeg kan ta den eller la den.

Det er du som ikke lenger har en virksomhet.

Ble medlem
    Oktober 2009

Samme måte som før nå. vBET fra begynnelsen tilbyr oversettelser fra eksterne oversettelse leverandøren. Nå kan vi støtte mange tilbydere - så vi service våre kunder enda bedre enn før.
    Alle som bruker vBET er klar om eksterne oversettelse tilbydere og han vet at han må kunne bruke disse tjenestene. Den er inkludert i vBET License - vi er klare om det.

Hvem er de? Og hvorfor er du spør meg om andres avgjørelser? Hvis du spør meg om tips for slike fora her er noen:
    1. Legg til vBET ignorert sider som mange innhold som du mener er ikke viktig for oversettelser
    2. Bruke gratis oversettelsestjenester første
    3. For å unngå å komme gratis oversettelser grense for fort - grense språk som støttes. Legg til nye fra tid til annen når bufferen er full.
    4. Selv om du bruker betalt oversettelser - grense støttede språkene til de som du synes er viktigst for ditt forum. Og selv da begrense det mer - etter gang kan du legge til flere språk hvis du finner at kostnadene er OK for deg.
    5. Hvis du ikke bruker Google Translation API v1 - ikke tømme database cache og deaktivere automatisk rengjøring, eller i det minste endre cache tid til å leve mye lengre (unngå å betale for samme oversettelser)
    Seks. Unngå oversettelse av SPAM, ved å kontrollere innlegg før de blir publisert.

De er flere hint som kom til meg akkurat nå.

Vår programvare gjør fortsatt det samme som før (og enda bedre) så det er veldig nyttig. Det kan bli dyrere, men det er like nyttig som det var før og enda mer, fordi vi legger til nye funksjoner

Trenger du mer hjelp i denne tråden?

Ble medlem
    Oktober 2009

Ikke noe svar - antatt at ikke mer hjelp er nødvendig her. I tilfellet hvis det er - Skriv her, vil vi endre statusen til åpne igjen.

Side 5 av 5 FirstFørste ... 345

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •