Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Veldig merkelig problem

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Veldig merkelig problem

Mens jeg hadde noen server belastningen på serveren, plutselig får jeg en advarsel fra vb at jeg har ufullstendig profil felt som skal fylles. noe som høres veldig rart siden jeg ikke har noen felt ettersom alle var allerede fylt.

jeg går til bruker cp og jeg ser at det som ble plassert i min "om meg" ble endret til italiensk. I begynnelsen trodde jeg at jeg fikk hacket eller noe, undersøkte min host, men fant ikke ut, og senere var jeg sjekket hva dette ordet på italiensk betyr og det er en oversatt begrep av hva jeg allerede hadde i profilen min.

dette er veldig rart fordi det virker som liksom det var forårsaket av vbet. Jeg vet ikke hvorfor og jeg er virkelig forstyrrende å finne ut at slike ting kan ha påvirket andre data også. de mest rare ting om, er at jeg hadde database cache slått av.

noen ideer om hva som skjer?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET bør ikke endre dine data. vBET ikke oversette informasjon som kommer av POST. Kanskje du forpliktet oversatt informasjon - i slike tilfelle du sender slike data til server og vBET ikke endre POST info så det gikk til DB. Dette er bare hypoteser. Og uke hypotese, fordi vBET ikke oversette verdiene innsiden av input felt ... Så egentlig eneste grunnen jeg ser det nå er det at slike data ble send til server.

På dette tidspunktet er jeg ikke sikker forstår jeg deg godt. Så vennligst gi eksakt informasjon:
    - På hvilken side ser du gjør dette data (URL)
    - Hva er feltnavnet
    - Kan du gjenskape problemet?

Vi vil sjekke det etter at vi vil være sikker på hva du skal kontrollere

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

den userprofile feltet "om meg" dette var endret. Jeg hadde noe skrevet der, så en eller annen grunn fikk jeg en advarsel om at jeg har ufullstendig profil felter selv om alle var fylt. Så jeg går for å se og jeg ser at i denne profilen feltet "om meg" input var i italiensk: /

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Jeg så også at noen ikke engelsk tegnene der endret til ?????????? for eksempel i meta beskrivelse: /

Ble medlem
    Oktober 2009

OK så - du er i stand til å reprodusere det? Forstår jeg riktig at jeg må redigere profilen på oversatt side og provosere formen feil, og etter at det vil bli oversatt? Ja? Vennligst gi meg i punkter hva jeg skal gjøre - vi vil arbeide for å gjenskape på våre test forum og korrigere den
    Sist endret av vBET; 25-09-1122:21.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tsak76 View Post
    Jeg så også at noen ikke engelsk tegnene der endret til ?????????? for eksempel i meta beskrivelse: /
    Er dette er det samme problemet - redigering profil eller noe annet? For nye utstede du åpne ny tråd og gi mer informasjon

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg har prøvd å gjenskape dette problemet i vår test forumet ved å redigere / lagre / oversette data i "om meg" men jeg var ikke i stand til å gjøre dette. Jeg beklager jeg må ha flere hint

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ingen svar, anser det løst, hvis du har noen spørsmål om dette temaet spør, vil jeg åpner den, for eventuelle andre spørsmål du åpne ny tråd

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •