Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: vBET 4.4.2 Utgitt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default vBET 4.4.2 Utgitt

Hei

Så denne versjonen legger til støtte for Google Translation API v2. På dette tidspunktet støtter det 3 oversettelse API:
    • Google Oversettelse API v1 (kun tilgjengelig til 1 desember 2011)
    • Google Oversettelse API v2 (betalt én)
    • Microsoft Oversettelse API (gratis)

Akkurat nå hvis du ønsker å bruke betalte Google API så du må slå på Google Translation API v2 manuelt akkurat nå (Admin CP-> vBET-> Translation Providers-> Bruk Google API v2. Etter den første desember vil vi fjerne dette alternativet, siden det vil bli noe valg lenger.

Vær oppmerksom på at nye standardverdier for gamle parametrene har ingen innvirkning på forumer under oppdateringen (du vil ha din gamle verdi). Fremdeles for nye parametre (som hvilke tabeller bør rengjøres) vil du har vår standardverdier, fordi du hadde ingen tidligere verdi der.

Så i korte ord: denne utgivelsen er forberedt på å gi deg gratis oversettelser og tillater ved å endre konfigurasjonen for å støtte alle 53 språk.

Nytt:
    • Støtte for Google Oversettelse API v2
    • Konfigurasjon for cache rengjøring (hvilke språk bør rengjøres)

Endringer:
    • Standard vBET konfigurasjon forberedt for gratis oversettelser

Bugs Korrigert:

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Flott! Hvis jeg oppgradering fra vB3 til vB4 å bruke vbet4 vil min cache nødt til å begynne igjen?
    Sist endret av Snake; 01-09-1122:00.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Flott! Hvis jeg oppgradering fra vB3 til vB4 å bruke vbet4 vil min cache nødt til å begynne igjen?
    Nei - cache vil forbli som det er. Bare gjort oppdatering - ikke installere (ikke avinstallere og installere igjen - i løpet avinstallere alle cache bordene er droppet). Vær oppmerksom på at vBET3.x vil også støtte Microsoft Oversettelse API og Google Translation API v2 - dette er vår viktigste prioritet akkurat nå Så du trenger ikke å oppdatere hele vBulletin og alle plugins bare for det.

Likevel hvis du har lisens for vBulletin 4.x Jeg personlig tror at det er ganske bra motor og det er verdt å oppdatere (bare være klar for problemer

Junior Member
    Ble medlem
    August 2011

Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    og hvordan du setter opp et forum på vBulletin 3.8.7 Prompt ??((( (gratis versjon)
    Original text

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei,
    Vennligst les om vBulletin 3.x herfra vB3 Generell diskusjon - vBulletin.org Forum, og hvis du vil be om gratis versjon av våre produkt-vBet om vBulletin 3.x, kan du åpne ny tråd i Free Version vBET2.3.x

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Hvor kan jeg få info om betalt tjeneste ved å google? Hvor mye det vil koste, og hvordan du setter den opp gjennom dem? Thanks.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Hvor kan jeg få info om betalt tjeneste ved å google? Hvor mye det vil koste, og hvordan du setter den opp gjennom dem? Thanks.
    Ta en titt her Betalt versjon av Google Translate API nå åpne for business - Google Translate Blog det kan fungere veldig dyrt for forumer, de kommer til å belaste $ 0,05 per 500 ord!

Jeg bare tok et gjennomsnitt tråd av 9 innlegg, Inkludert alle de postbit teksten var det 3456 ord som tilsvarer $ 1.76!, Er så translation kommer til å koste en absolutt formue!

Er gratis API går helt? er det et alternativ som AltaVista bablefish?
    Sist endret av Simon Lloyd; 04-09-1118:28. Årsak: Lagt kostnadsberegning!

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Vær oppmerksom på kostnadene jeg ga ovenfor er bare for en oversettelse.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Ta en titt her Betalt versjon av Google Translate API nå åpne for business - Google Translate Blog det kan fungere veldig dyrt for forumer, de kommer til å belaste $ 0,05 per 500 ord!

Jeg bare tok et gjennomsnitt tråd av 9 innlegg, Inkludert alle de postbit teksten var det 3456 ord som tilsvarer $ 1.76!, Er så translation kommer til å koste en absolutt formue!

Er gratis API går helt? er det et alternativ som AltaVista bablefish?
    Her er detaljerte priser for Google Oversettelse API v2: Priser og Vilkår for bruk - Google Translate API v2 - Google Code
    Det er $ 20.00 per 1 000 000 tegn. Det teller i tegn som ikke i ord.

Også det er ingen tidsbegrensning for caching Google Translation API v2 resultater. Så du trenger ikke å betalt igjen og igjen for samme oversettelse. Så din beregningene savner én ting - at etter oversettelse av første tråden, vBET allerede har bufret setninger for statisk GUI elementer. Også i henhold til resultatet ditt hadde du i en tråd 9 innlegg med oppsummering mengde tegn 17 600 - dette gjør gjennomsnitt nesten 2 000 tegn per innlegg. Dette er ikke vanlig eksempel. Mange innlegg har mindre enn 60 tegn (akkurat som forrige innlegg). For eksempel dette svært svaret har mindre enn 1300 tegn, og det er lang responstid som for mange fora. Selvfølgelig er det ikke noen regel, men jeg tror at du skremme deg selv til døde med bare ett eksempel, som ikke er altfor vanlig for mange fora.

Uansett - prising som prising - det er opp til Google hvordan de ønsker å selge sine tjenester og opp til brukere vil de bruke disse tjenestene eller ikke.

Svarer på spørsmål om gratis alternativ - Ja - vBET4.x støtter allerede helt gratis Microsoft Oversettelse API -det ikke støtter så mange språk som Google, men det er fortsatt 35 språk. Så kan vBET kunder nyte gratis oversettelser, selv etter at Google translation API v1 vil bli lukket. Minst så lang Microsoft oversettelse API er gratis, men her er vi også forberedt på å utvikle seg - er vBET nå det enkelt å legge til nye oversettelse API.
    Sist endret av vBET; 04-09-1119:36.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michael, takk for detaljert svar, jeg forstår hva du prøver å si, men dessverre eksempelet jeg ga er svært vanlig i mitt fora, har jeg mange mye mye lenger.

Jeg er glad for at hvis jeg prøver Googles betalt tjeneste, og det funker for dyrt vil jeg likevel ba kunne tilby oversettelser i mitt fora

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •