Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Kan ikke poste kommentarer på CMS artikler

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Default Kan ikke poste kommentarer på CMS artikler

Dette ble rapportert tidligere her, men en ny tråd synes å være i orden:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...slating-2.html

Jeg har dette problemet igjen der den ikke tillater å skrive kommentarer til CMS artikler. I Firefox feilen konsollen, det viser denne meldingen når du prøver å legge igjen en kommentar:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") er null

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

På dette tidspunktet det ikke er støttet. Vi vil arbeide for å støtte [lang] også for CMS artikler. Jeg antar at det var noe problem før, og vi forlot det som ikke nødvendig, men jeg skal sjekke det igjen og se hva som skjer der.
    Michał (vBET) er på ferie nå og han vil bli i mandag. Jeg vil prøve å finne en løsning for deg.

PS Jeg bare testet CMS artikkelen med lang BBCode lagt til manuelt, og det betyr fint. Vennligst gjør test artikkel med lang og langtitle BBCode lagt til manuelt og sjekke hvordan det oppfører seg. Kanskje når du endret allerede eksisterende artikkelen det ble tatt fra vBulletin cache og endringer ble ikke gjenkjent.

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Dette handler ikke om å oversette CMS artikler. Comments on CMS artiklene kan ikke bli postet i det hele tatt, selv når de er i vårt område som standard språk.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

kan du lime inn her noen url til denne siden når jeg kan teste den?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ok Jeg måtte sjekke det flere ganger, men jeg var i stand til å reprodusere. Dette er vBET bug. Hvis brukeren har satt sin standard annet språk enn forumet språk, deretter vBET tilføyer ytterligere alternativ for editor. Her har vi glemte å sjekke denne tilstanden, og vi alltid legge noen Java Script, selv om alternativet ikke ble lagt inn - dette er årsaken til problemet.

For quick fix vennligst:
    1. Gå til Admin CP -> Tillegg & Products -> Plugin manager
    2. Finn plugin som heter: Handle standardspråket for CMS artikkelen kommentarer
    3. Rediger det - finne:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    4. Erstatt av:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\') && document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    Dette er testet og vil bli inkludert i neste utgivelse. Vennligst bekreft at det hjelper.

Medlem
    Ble medlem
    November 2010

Det fix fungerte bra og kan nå kommentere CMS artikler igjen. Flott jobb i å finne dette problemet!

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vi var glade for å hjelpe deg, for andre problemer du er mer enn velkommen til å spørre.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •