Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Bruker profil språk alternativet "ikke valgt"

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Default Bruker profil språk alternativet "ikke valgt"

For brukere som ikke ønsker å ha noen flagg knyttet til profilen sin, til alternativet for å få språk-konfigurasjon tilbake "ikke valgt" etter noen holdning brukertesting språkvalg.

Foreløpig denne "unselection" er ikke holdning.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Som et alternativ, er det et alternativ for å unngå å flagge visualisering på profiler uten modificating maler?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja, det er ikke mulig og virkelig vi ikke ønsker å støtte den.

Mostly forumet eierne ønsker det slik oppholdet (det er derfor slike funksjoner finnes i det hele tatt - vi ble bedt om å gjort det).

Hva om det - det vil være mulig, men bare for administrator? Som jeg skrev meste fora vil tvinge brukerne til å sette den ikke tillater å unset det. Ville det være OK for deg?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg forstår conexion med tvinge brukerne til å velge språk i funksjonalitet.

Men gitt at tospråklige alternativet ikke er tilstede i dagens produkt, vil vi tidsmessig må forholde seg til brukere som ikke ønsker å vise en tydelig flagg i profilen sin.
    Jeg vet det er en litle politiske problem, men ville være viktig i vår region.

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for info. Kan du svare på spørsmålet? Har foreslåtte løsningen vil være OK for deg?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Nei, det gjør det ikke.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så hvordan du ønsker det nøyaktig jobbe?

Alle lov til å velge bort hans standard språk. Admin også kan gjøre det for brukerne.
    Hvis vi vil tillate brukere å velge bort standardspråket, vil dette være tilgjengelig etter slå på ekstrautstyr for dette - som jeg skrev før mange fora vil det stikk motsatte av forespørselen din (så vil tvinge brukerne til å sette den ikke tillater å unset det) .

Er dette løsningen er OK for deg? Hvis ikke må du gi litt mer info enn bare uenige Det vil hjelpe oss å avgjøre dine behov raskere.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Å la andre forumet preferanser på samme tid:
    AdminCP alternativ: Tillat brukere å sette språk som "ikke valgt"?

Ettersom det er svært knyttet til kraft-brukerne-for å besøke profilen språkvalg, kan du også assosiere med det alternativet:

-Force brukere å sette språk (adminCP)? Ja => "Ikke valgt"-alternativet er ikke tilgjengelig
    -Force brukere å sette språk (adminCP)? No => "Ikke valgt" alternativet tilgjengelig

Ble medlem
    Oktober 2009

OK så vil vi legge ny konfigurasjon alternativet, slik at brukerne vil være tilgjengelig for avmarker deres standard språk. Vi vil tenke på å beskrive det på riktig måte slik at administrasjonen vet at det er ingen mening å tvinge innstillingen det og la fjerner merket det på samme tid.

Kanskje vil det bli enda enklere å sette det som ny verdi i å tvinge stedet for å opprette ny parameter selv. Dette ville være lettest for administrasjonen å konfigurere.

Så vi vil gjøre det ved ny parameter eller ny verdi i eksisterende parameter. Uansett vil det bli gjort. Min egen preferanse er faktisk andre veien - enklest å vedlikeholde, fordi det automatisk ikke tillater for galt konfigurasjoner.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg er enig kanskje andre måten er best og rett.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •