Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Forbedre Url sporing: interne lenker alltid implisitt språk

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Default Forbedre Url sporing: interne lenker alltid implisitt språk

Jeg vil sette pris på et alternativ for å filtrere alle interne lenker postet av brukere i forumet, så alle språk info i url kunne trimmes.
    Det ville forbedre url sporing konfigurasjonen, vil så se språkvalget ikke endres mens du navigerer gjennom interne lenker i forumet.

Foreløpig i forumet mitt navigere med url sporing er impredictible, som å klikke på en intern lenke årsaker språk konfigurasjon blir endret.
    Navigere uten den ikke fungerer likevel, som du alltid kommer til implisitt språket i forumet i hver side.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du kan filtrere lenker som du ønsker å være ikke oversatt i det hele tatt. Men det har ikke sans for hele forumet. Jeg kan ikke forstå hva mener du. Mener du lenke inkludert i innlegget er skrevet av bruker? Så hvis jeg legger til her, link i dette innlegget vil det ikke være aktiv for oversettelse sporing - ikke sant?
    Jeg ser ikke hvordan det forbedrer URL sporing. Akkurat nå alle Forum Linker spores. Hvis noen er på polsk oversettelse han ønsker å gå til polsk stedet etter å ha klikket koblingen i innlegget og det er hvordan det fungerer akkurat nå. Hvorfor begynne på polsk oversettelse og gå engelske versjonen etter å ha klikket koblingen ville bli noen forbedring her? Det ville tvinge brukeren til å klikke polske flagget igjen og igjen etter hver side endring ...

Vennligst forklar hva mener du med uforutsigbar URL navigasjon? Det bør være forutsigbare - hvis du tror du har noen feil funksjonalitet må du åpne nye feilrapport for dette problemet. Ved å klikke på koblingen skal gå til siden i samme språk som du så på akkurat nå. Du kan tvinge redirections til bruker språket ved vBET alternativer hvis du vil, men som standard vBET vil ikke gjøre noe språk omdirigering - bare vil holde faktisk sett språk under side hopper.

Kort: Jeg forstår ikke klart forespørsel og dens formål. Vennligst beskriv mer.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Min brukeren har ingen språk valgt i profilen
    Min forumet standard språk er spansk
    Min forumet har url sporing aktivert

Hvis jeg klikker en intern lenke postet av noen katalanske språket bruker:
    http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html?language=ca # post1035
    (Http://www.sexomercadobcn.com/pruebas-t22469-i12.html # post419302)

Min bruker endringer visningsmodus til katalansk. Jeg mener jeg kan ikke holde visningsmodus av spansk standard språk.

Jeg mener filtrering bruker publisert interne linker til http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html # post1035 ville unngå dette problemet.
    Sist endret av forosmb; 18-08-1113:12.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg kan ikke undestand dette (adminCP):

Omdirigere til brukeren språk
    Hvis dette alternativet er satt da vil brukeren bli omdirigert til siden oversatt etter sin nettleser språkinnstillinger. Omadressering vil skje kun ved begynnelsen av ny sesjon (klient må ha cookies aktivert eller vil bli omdirigert hver gang). Du kan velge å tvinge omdirigering eller å spørre brukeren gjør han ønsker å bli omdirigert.
    Brukeren kan velge:
    1) et flagg i navigasjonslinjen (flagg-menyen, valg lagres i cookie jeg antar)
    2) et språk i sin brukerprofil velgeren (lagret i DB bruker tabell)

Men du beskriver at du viderekobler til browser språkinnstillinger (Dette er en feil ¿?).

Browser innstillingen er den samme som Navbar menyen?

Er dette tre de eneste måtene produktet ser for bruker språk preferanser?
    Sist endret av forosmb; 18-08-1113:23.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kan ikke se tråden - det er kun tillatt for logger brukere. Som jeg forstår på linken i innlegget inneholder allerede språkkoden. Vær oppmerksom på at oversettelse sporing fungerer bare på linker som ikke allerede er internasjonalisert. Så hvis koblingen allerede inkluderer språkkode, da oversettelse tracking ikke vil legge et annet (det har ingen mening).

På dette tidspunktet hvis du ikke ønsker det, så du må redigere innlegget manuelt og fjerne Språkparameteren / code fra nettadressen. Da alle vil brakk linken i hans faktiske visning språk.

Som jeg forstår at du ønsker å ha språkkode automatisk fjernet fra nettadressen inkluderes i nytt innlegg. Er det riktig?

Om tvinge omdirigere. Vennligst holde en tråd per ett problem. Vi vil gå tapt på annen måte. Denne tråden er om URL-tracking. Vennligst åpne ny tråd for nye spørsmål.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Som jeg forstår at du ønsker å ha språkkode automatisk fjernet fra nettadressen inkluderes i nytt innlegg. Er det riktig?
    Ja, det er det.
    Minst en adminCP alternativet for å få det aktivt.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - akseptert. Det bør være inkludert i neste vBET4.x utgivelse

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •