Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Redaktør problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Question Redaktør problemet.

Jeg opplever et redigeringsprogram problem på min vbcms side. Nå dette skjer bare for admins. Når du viser en artikkel redaktøren mangler. Når du ser denne artikkelen som et vanlig medlem redaktøren viser fine. Jeg har fastslått at dette faktisk er en vBSEO problemet, men dessverre grunn vBSEO politikk om vBET Jeg kan ikke få noen støtte. Så jeg håper du vil være i stand til å hjelpe meg. Thanks.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis dette er vBSEO problemet kan du gå til vBSEO team for støtte. Vennligst sjekk ikke deres så kalt "policy" er OK i henhold til lisensen sin hvis du vil. Hvis det er og de har rett til å nekte støtte for forumer ha noen andre mods (veldig dumt) så kan du gjøre det som er nødvendig for å få deres støtte. Du kan midlertidig deaktivere mods, backup redigerte vBSEO filer og laste opp originale. Da vil de ikke ha noen unnskyldning for å nekte deg støtte. Vi kan ikke være ansvarlig for andre produkter eller andre produkter støtteteam ... Spesielt når disse lagene bruker løgner mot vårt eget produkt og praksiser som jeg virkelig håper er ikke lovlig.

Vi er ikke i stand til å støtte vBSEO kode - vi simpelthen ikke vet det - det er ikke vårt produkt.

Trenger du noe hjelp relatert til vBET her?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Du kan slette denne Michal. Unnskyld. Jeg klarte å få dette løst ved meg selv. Det hadde ingenting å gjøre med vBET.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Store Takk for info!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •