Jeg driver et nettsted om BASE hopping. Sporten er en internasjonal idrett, men før nå, var jeg ikke i stand til å tilby noe annet enn engelsk informasjon til alle som kommer til nettstedet.

Jeg eier også og kjøre databasen for dødsfall for basehopping. Dette si ikke bare en side til å respektere og husk mistet venner, er dette også et verdifullt verktøy for å bistå andre hoppere som på visse farer som kan være alvorlig! Denne kunnskapen er nøkkelen til å redde liv og har reddet utallige liv. Likevel føler jeg at jeg kunne gjøre det bedre ved at alle, ikke bare engelsktalende jumpers å lære og kanskje redde deres liv, så vel

BASE Dødsulykke List - Blinc Magazine:: BASE hopping, Fallskjermhopping, og Paragliding

Dødsulykke Statistikk - Blinc Magazine:: BASE hopping, Fallskjermhopping, og Paragliding

I tillegg Den dagen jeg slapp plugin, hoppet mitt sitemap innsending fra 36 763 total linker til 1.297.111 total URL-tallet og nå er jeg øke min telle ved 500 til 5000 nye url er per dag. Min trafikken har doblet seg siden jeg slipper denne plugin og jeg er så glad for å ha denne.