Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: bruker geolocation eller ip2location og andre forslag

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default bruker geolocation eller ip2location og andre forslag

Jeg har brann rev i arabisk så når jeg besøker nettstedet ditt vil omdirigere meg til arabisk lang>> Dette er ok
    men jeg også bruker IE i engelsk versjon og den vil bruke nettstedet i engelsk versjon
    er der borte å legge abilit å gjøre ytterligere faktor til dette ved hjelp av geololcation eller ip2location som også vil øke det beste default lang valget for Besøkendes som første gang besøker hovedside

en annen ting:
    Jeg requist til highlite bildet av den brukte språket i oversatt side

også noe som er viktig for meg:
    når brukeren velge standard originalspråket på nettstedet
    Han bør få ved standard når bruker nettstedet uten oversettelse og ønsker han å svare eller legge tråd: språket alternativet er som standard for ham: Ikke legg språk BBCoder

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

også:
    raskt svar i gruppe disscussion jeg ser det, ikke er støtte

og det er noen bugs jeg skrev om det:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...n-bug-url.html

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for dine meninger og forslag. Vennligst hold hvert forslag / feilrapport i separate tråder - det vil gjøre administrere dem mye enklere. Og også det er ingen grunn til å peke på andre dine tråder - vi ser dem og vi lese hvert innlegg i dette forumet

Om dine forslag:
    - Geologiske sted: som du allerede bemerket vi bruker innstillingene i nettleseren, og vi ting som passer bedre, siden folk kan være ute av hjemmet, og hvis du går for 2 uker til andre land det ikke betyr at du automatisk kjenner deres språk Dessuten ville det påvirker ikke bare ytelse, men også vi vurdere hvordan det kan påvirke roboter indeksere siden din. Som vi vet roboter ikke bruker språk cookies, men har IP-adresser som peker på noen retning. Er du sikker på at du vil robot blir omdirigert?
    - Høydepunkt bilder: lagt i TODO liste
    - Standard språk samme som forumet språk: i så fall alternativer for å legge til BBCode er nikke vises i det hele (det har ikke sans siden hans språk er samme annonsen forumet språk) - så jeg forstår ikke problemet. Kan du beskrive det mer?
    - Raskt svar for gruppediskusjoner: lagt i TODO-listen. Jeg tror det skal allerede være støttet, men det kan være noen feil eller savner vi et sted i gruppediskusjon. Vil bli OK i 3.3.0.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Aktiv flagg høydepunkt gjort - vil bli inkludert i 3.3.0

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •