Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Fatar feil etter installere

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2011

Arrow Fatar feil etter installere

hei, avinstallerte jeg fri 2.4.4

og installert, konfigurert 4.x ifølge readme

Jeg får denne feilen når du prøver å få tilgang til forum eller oversette i cms:

Advarsel: require_once ([path] / includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / class_friendly_url.php (287): eval () ' d koden på linje 4

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php' (include_path ='.:/ usr/lib64/php: / usr / lib / php ') in / home2/muscleta/public_html/---muscle---/includes/class_friendly_url.php (287): eval ()' d code on line 4
    Sist endret av vforum; 19-07-1121:31.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst sørg for at du har lastet opp alt nødvendig innhold form vBET pakken til ditt forum. Det ser ut som du går glipp av filen. Vennligst sørg for at du har lastet opp filen / Includes / vbenterprisetranslator_class_friendlyURL.php. Hvis du gjør det kan du PM meg tilgang detaljer for Admin CP og FTP - Jeg vil sjekke hva som foregår der.
    Sist endret av vBET; 19-07-1117:45.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som du beskrevet i PM problemet er borte - det var din FTP-klient feil som endret navn på filer til små bokstaver. Så jeg lukker denne tråden. Ved andre spørsmål kan du lage en tråd per ett problem

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •