Jeg requist disse slep funksjonene
først:
når jeg ser flagget på siden for å oversette, dens url fortsatt ikke knyttet oversatt url så etter klikket siden url skal omdirigere til oversettes url
er der borte for å gjøre dette oversatt url allerede for hvert språk ved hjelp av ajax eller bare bruke en mer spørringen å gjøre det knyttet til url i språket sitt
andre:
oversette tekst ved ajax i kontrollpanelet slik at brukeren kan bruke den til å oversette tekst som ny tjeneste som:
Google Translate
men bare for tekst og ducuments som ord microsoft filer og tekstfiler og eventuelle støttede filer
hvis du også gir brukeren muligheten til å først laste opp filer og så be om å oversette så vil det gi resultatet vil det være store tillegg
forresten har jeg tilpasset opplastingstjeneste og lagre filer for brukerne mine
det har denne funksjoner:
1. hver bruker kan laste opp alle filer som har rettigheter i admin kontrollpanelet
2.depend på brukergruppe: hvor mye kan brukeren host, og hvor mange filer
3. ingen kan se andre filer bortsett fra brukeren gir tillatelse for bruker / besøkende ved å sende e-post med kode som en annen bruker burde skrive det til downolad filen, og denne koden brukes kun én gang
4.it bruk filsystem også med evne til å være over public_html å bli sikrere
noen andre funksjoner
dette systemet fungere, men med lite feil, var det fungerer perfekt i 3.7
hvis du bruker dette systemet for å muliggjøre for oversette støtte dokument ved google
så vil brukeren har mulighet til å oversette dem ved hjelp av Google Translate tjeneste
bare ved ett klikk
det vil være flott tillegg også og jeg kan gjøre dette produktet - som jeg brukte til mitt eget nettsted og jeg har alle rettigheter fordi den er tilpasset arbeid med denne funksjonen skal være bare for meg "koder og arbeid" - for arbeidet ditt og nettstedet og u kan bruke den til å legge til flere funksjoner og selge det jeg vil gi deg tillatelser uten tvil
hvis du frefer å diskutere det private med meg jeg setter pris på at
takk