Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: vBET slette - crawl error 100.000

Junior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

Default vBET slette - crawl error 100.000

Jeg har brukt ett år siden for en kort tid vBET3. Min web adresse er: MUHAKEME.NET FORUMU. Siden ett år får jeg "gjennomsøkingsfeil" fra google. Min muhakeme.net har gjennomsøkingsfeil i mer enn ett hundre tusen sider fordi vBET produktet URL. Jeg har dårlige poeng fra google og straff nå. Jeg har også skrevet til google støtte og de sa på grunn av de tusenvis av "krype feil" i over 100 sider kunne dette skje.

Jeg slettet produktet fra FTP min. Noen ganger ser jeg "Hvem er online", og ser jeg at google søker min gamle oversatt sider.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du kan fornye lisensen, og få siste versjon. Vær oppmerksom på at fornye bare koster 30 dollar. Du kan fornye i download seksjonen.

Også merk for fremtiden - vi gir deg gratis support. Så beste ideen er å skrive når du har noen spørsmål, i stedet for å ta egne handlinger som gjorde deg et annet spørsmål.

Om selve problemet - Google søker gamle sider. Vennligst bare legg passende regel som vil omdirigere slike forespørsler til forumet hovedsiden. Google vil slutte å lete etter en stund (du vil fortelle ham at disse sidene er flyttet).

Vennligst gi oss eksempler på den ikke eksisterende koblinger - vi vil skrive deg passende regel
    Sist endret av vBET; 18-07-1111:58.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen svar - anses støtter ikke nødvendig. Vennligst skriv her i tilfelle du fortsatt trenger støtte i dette tilfellet.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •