Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Trenger du assistanse skrive en Bruker Wiki Page for VBET bruk

Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2011

Lightbulb Trenger du assistanse skrive en Bruker Wiki Page for VBET bruk

Jeg ønsker å lage en wiki-side
    oversettelse - Blinc Magazine:: BASE hopping, Fallskjermhopping, og Paragliding

At mine brukere kan lese som vil hjelpe dem å forstå hvordan du skal bruke VBET.
    De fleste av brukerne mine er ikke-teknisk, slik at siden virkelig har å være generisk. Men siden skal også oversette godt som jeg allerede har 10 + språk treffer mitt nettsted.

For alle som ønsker å hjelpe, kan vi alle dele denne verdifulle ressursen.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Først - vennligst konfigurere vBET å gjenkjenne språk automatisk. Du vil finne valget i vBET alternativer i Admin CP. Jeg kan ikke fortelle akkurat nå vil det fungere med wiki-innhold - det avhenger ikke egnede kroker blir brukt, men det vil definitivt fungere for alle vBulletin nytt innhold (innlegg, blogger, gruppe kommentarer og så videre).

Når gjenkjenning av språk virker - brukerne bare skrive på sitt eget språk og vBET (ved hjelp av Google API) markerer riktig meldingen.

Også kan du se her for artikkel om vBET BBCodes: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

ho du bruker vaultwiki altfor

kjempeflott at du kan gjøre vbet arbeider i vaultwiki sider, jeg invalidiserende vbet i vaultwiki sider, fordi vbet ikke virker i vaultwiki sider

kan du dele dine htaccess please? så kanskje vi kan gjøre det bedre

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Integrering instruksjoner for Vault Wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

I tilfelle noen problemer med integrasjon - kan du skrive det

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •