Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Fatal feil: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () (ikke stengt ennå)

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som jeg ser det er problemet fortsatt med redeclaring funksjon. Jeg kan ikke kontrollere hva som skjer, men hvis du har gjort nødvendige endringer i vBSEO fil som beskrevet i installasjonsveiledningen, så bare tanken på dette øyeblikket jeg har er at noen regel setter deg tilbake til vbenterprisetranslator_seo.php fil - det skal ikke skjer og Jeg ser ikke hvordan det er mulig, men uten å sjekke har jeg ingen andre ideer akkurat nå.

Vennligst gå til vbenterprisetranslator_seo.php og gjorde samme utgaven som for includes / functions_vbseo_createurl.php - så finn funksjon vbseo_thread_seotitle og sett om klausul rundt det. Vennligst fortell meg hjelper det.

Jeg forstår din sikkerhetsspørsmål - men du kan gjøre forumet kopi - fjerne mesteparten av innholdet og la bare noen dummy-meldinger. Hva vi trenger å hjelpe deg er å gå til eksakte konfigurasjon på eksakte server og se hva som skjer og finne ut hvorfor. vBET brukes av mange fora - slike ting skjer ikke noe annet sted, så dessverre er vi ikke i stand til å gi deg svar fra hånden, selv om vi ville være svært glade for å hjelpe deg.

Om Definer hjemmeside aliaser - vi har gjort noen eksperimenter på dette området. Som jeg husker vBSEO freaks om viderekobling er gjort bare for å "/& amp; quot;, slik vi har gjort intern redirect til index.php (det er ikke så med nettleser) - å definere aliaser ville gjort omdirigering loop. Vi skal sjekke det igjen og se hvordan du kan unngå dette, men husk at du nå snakker om funksjonalitet av andre mod og vi er ikke ansvarlig for dens virkemåte - vi gir måte å integrere med vBSEO, men fortsatt hva som skjer på innsiden av vBSEO det som skjer på innsiden av vBSEO... Lagt i GJØREMÅL som å undersøke dette problemet igjen. Også kan du prøve å definere slike aliaser i htaccess under vBET regler - slik at det ville gi deg 301 redirect å unngå lekkasjer og vBET ville fortsatt være i stand til å arbeide, siden det ville være før den ikke etter (i vBSEO som ville gjort 301 for vBET forespørsel). Men vær så snill å hold på med slike eksperimenter før vi laget vBET fungerer fint på forumet.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

hvis jeg gjør endringer i vbenterprisetranslator_seo.php jeg får en blank side

Ble medlem
    Oktober 2009

I dette øyeblikket det eneste som kommer til mitt sinn det er at av noen måte har du intern omdirigering loop. Du kommer til vbenterprisetranslator_seo.php så det går til vBSEO og vBSEO gjør interne omdirigere igjen til vbenterprisetranslator_seo.php vet jeg ikke gjør det virkelig skjer, men dette er min gjetning siden jeg ikke kan kontrollere det. Det ville forklare hvorfor du hadde redeclaring feil og hvorfor etter endringer du får blank side nå.

Hvis du har anelse om hva kan forårsake dette (noen vBSEO konfigurasjon) kan du rette det opp. Ellers kan du gå med installasjon og integrasjon prosedyren en gang til - steg for steg. Å sørge for at alt er satt som den burde være.
    Hvis du etter dette problemet fortsatt skjer så vi trenger tilgang detaljer for å kunne gi vår støtte i dette tilfellet. Hvis ikke til ekte forumet så til det eksemplar (kan være uten reell trådene data - vi trenger din konfigurasjon).

Ble medlem
    Oktober 2009

Stor takk for å gi adgang til forumet kopi. Brukerne vil være veldig glad å vite at du har fjernet alle sine data i kopi til redde deres privatliv

Problem løst
    Jeg har lagt til denne linjen i vbenterprisetranslator_seo.php:
    Code:
    $_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
    Merk også at du kan stille på vBSEO alternativ: Force Forum Root som startside? Så du vil ikke ha PageRank Lekkasje på ditt eget forum lenker.

Og her kommer en annen god nyhet - det viser seg at etter endringen i vbenterprisetranslator_seo.php er det mulig å bruke vBSEO alternativet "Definer hjemmeside aliaser"- Det er bare nødvendig å endre første regelen til:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Håper at du er veldig glad nå

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Works!

Perfekt, takk

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg