Som jeg ser det er problemet fortsatt med redeclaring funksjon. Jeg kan ikke kontrollere hva som skjer, men hvis du har gjort nødvendige endringer i vBSEO fil som beskrevet i installasjonsveiledningen, så bare tanken på dette øyeblikket jeg har er at noen regel setter deg tilbake til vbenterprisetranslator_seo.php fil - det skal ikke skjer og Jeg ser ikke hvordan det er mulig, men uten å sjekke har jeg ingen andre ideer akkurat nå.
Vennligst gå til vbenterprisetranslator_seo.php og gjorde samme utgaven som for includes / functions_vbseo_createurl.php - så finn funksjon vbseo_thread_seotitle og sett om klausul rundt det. Vennligst fortell meg hjelper det.
Jeg forstår din sikkerhetsspørsmål - men du kan gjøre forumet kopi - fjerne mesteparten av innholdet og la bare noen dummy-meldinger. Hva vi trenger å hjelpe deg er å gå til eksakte konfigurasjon på eksakte server og se hva som skjer og finne ut hvorfor. vBET brukes av mange fora - slike ting skjer ikke noe annet sted, så dessverre er vi ikke i stand til å gi deg svar fra hånden, selv om vi ville være svært glade for å hjelpe deg.
Om Definer hjemmeside aliaser - vi har gjort noen eksperimenter på dette området. Som jeg husker vBSEO freaks om viderekobling er gjort bare for å "/& amp; quot;, slik vi har gjort intern redirect til index.php (det er ikke så med nettleser) - å definere aliaser ville gjort omdirigering loop. Vi skal sjekke det igjen og se hvordan du kan unngå dette, men husk at du nå snakker om funksjonalitet av andre mod og vi er ikke ansvarlig for dens virkemåte - vi gir måte å integrere med vBSEO, men fortsatt hva som skjer på innsiden av vBSEO det som skjer på innsiden av vBSEO... Lagt i GJØREMÅL som å undersøke dette problemet igjen. Også kan du prøve å definere slike aliaser i htaccess under vBET regler - slik at det ville gi deg 301 redirect å unngå lekkasjer og vBET ville fortsatt være i stand til å arbeide, siden det ville være før den ikke etter (i vBSEO som ville gjort 301 for vBET forespørsel). Men vær så snill å hold på med slike eksperimenter før vi laget vBET fungerer fint på forumet.