Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Fatal feil: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () (ikke stengt ennå)

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Fatal feil: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () (ikke stengt ennå)

Beklager men det er ikke lukket.

Som jeg sa, gjorde jeg filen endringer (se kode nedenfor) og lastet den (og ja, overskrev jeg den gamle).

Code:
    if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
    function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
    {
    global $vbphrase;
    if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
    {
    $ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
    if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX && 
    ($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
    $ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    }
    }
    }
    Jeg angir alternativet for vbseo Hold ikke-engelske tegn i URLer
    Erstatt "META søkeord innhold? er slått av.

Link Type er satt til: VBSEO_URI

htaccess oppføringer legges

Code:
    Options +FollowSymLinks
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    lastet og feilen blir vist.

Så vær så snill råd

Takk

StarBuG
    Sist endret av StarBuG; 12-12-0910:54.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Den eneste grunnen til at dette kommunisere kan vises er at vbseo_thread_seotitle funksjonen er erklært to ganger. Det er derfor det er nødvendig å legge dette hvis setningen. Alle andre konfigurasjoner har ingenting å til med dette problemet.

Vennligst sørg for at etter endringer lastet du filen på egnet sted (jeg vet du skrev du gjorde, bare sjekk det på tjenersiden har den det den trenger).

Hvis du er 100% sikker så vennligst PM meg tilgang detaljer til FTP din.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

FTP-tilgang er ikke mulig, beklager.
    La meg vite hva du trenger å vite, og jeg vil gi det.

Jeg vedlagte filen som zip arkiv.

Jeg hack vBulletin filer for nesten 10 år nå.
    Legge tolinjers koder er ikke så vanskelig vet du.

Det må være et problem et annet sted

ps: Filen jeg festet jeg lastet ned fra min bor forum om 20sek siden
    PPS: Jeg hadde vBSEO 3.3.1 kjører og bare oppgradert til 3.3.2. Samme problem der etter endringene.
    OPS: min charset is: ISO-8859-1 (tysk) Jeg håper at ikke er et problem
    Sist endret av StarBuG; 12-12-0919:11.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ok Jeg har funnet en delvis løsning på problemet.

Min Charset ble satt med store bokstaver (ISO-8859-1)
    Etter at jeg endret det til alle små bokstaver vBET fungerer unntatt for de viktigste forumet siden.
    (Du bør inkludere at inn installasjons manualen eller endre koden slik at det fungerer med store bokstaver også )

Først trodde jeg oppføringene i Definer hjemmeside aliaser var problemet,
    men selv uten oppføringer forumet hjemmesiden gjorde ga den samme feilmeldingen.

I spesielle:
    Dersom Definer hjemmeside aliaser er tom, bare engelsk (oversettelse ha domain.de / no / som forumets forside) fungerer
    min viktigste språk (domain.de) gir feilen.

Hvis jeg legger oppføringene index.php og index.php? til Definer hjemmeside aliaser da / no / del får stripete fra url og både engelsk og tysk fungerer ikke.

Vennligst råd

ps: forlater Definer hjemmeside aliaser Tom gir meg litt mage verke fordi det er en alvorlig PR-lekkasje hvis 3 viktigste forum nettadresser (index.php, index.php? og /) er til stede
    Sist endret av StarBuG; 12-12-0919:53.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei.

Om små og store bokstaver - det har uansett bare for UTF-8 charset, og det er beskrevet i håndboken. Endringen hadde ingenting å gjøre med "Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle ()"-. Siden du er i php så lenge du forestille deg at dette kommuniserer tydelig sier at funksjonen var allerede erklært ANC ikke kan redeclared Så det burde ikke være tilfeldig, men gode budskapet det at du ikke har dette problemet lenger.

Om den nye. Vennligst sørg for at du har god vBET konfigurasjon og htaccess -. Spesielt når forumet er i underkatalogen i URL. vBET alternativer i Hovedkategori er viktig - sjekk dem og lese beskrivelser - ikke bruke noe hvis det ikke er hensiktsmessig.
    Jeg kan ikke fortelle deg mye mer siden du ikke ga feilmeldingen, eller ekte forumet URL. Vennligst PM meg adressen til ditt forum så jeg vil kunne se denne oppførselen.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Mitt Forum er www.patientenfragen.net
    Forumet kjører ikke i en underkatalog.

The Main innstillingene er:

Google API nøkkel (problem med og uten nøkkel)
    Forum språk: tysk
    Forumet katalogen: tom
    Forumet hoveddomenet: tom
    kobling type: VBSEO_URI
    oversettelse lenke typer: Lag linker henhold til SEO lenke konsensus (dvs. '/ no / adresse')
    holde kataloger: tom

. Htaccess
    # Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)
    # For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.
    # Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i
    # Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.
    Alternativer + FollowSymLinks
    RewriteEngine På

# Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være
    # Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)
    # Merk: når aktivert, må du ta banen
    # På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)
    RewriteBase /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Patientenfragen \\. Netto $
    RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ /? (No | de) / $ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule ^ / (no |? De )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Jeg kan ikke vise deg oppførselen leve fordi da min forumet ikke ville fungere for den tiden.

Vennligst råd

ps: Jeg testet store og små bokstaver og fortsatt fungerer. Vet ikke hvorfor det fungerte bedre etter den første endringen.

Ble medlem
    Oktober 2009

Om hvorfor det ikke fungerte etter første charset endring - som jeg skrev det var tilfeldigheter, jeg har noen teorier hva som skjer da (jeg vet at du håndterer dette - de øl kun generelle teorier om slike problemet ikke om deg og din sak):
    - Filen kan være endret på feil måte
    - Filen kan lastes opp før endringene var lagret
    - Filen kan lastes opp til serveren i feil katalog, så vBSEO fremdeles så den gamle
    - Server dumt og oversett at ny versjon av fil oppstår jobber fremdeles på gamle (dette ofte skjer - god kur er lagrer filen på nytt og laste den opp igjen)

Men poenget er - denne delen fungerer nå

Om selve problemet - akkurat nå vBET er deaktivert så jeg er ikke i stand til å se atferd. Er det mulig at du slår den på og viser ikke flagg (custom plass) - slik at brukere vil ikke gå der og jeg vil være i stand til å sjekke det manuelt?

Din vBET konfigurasjon synes å være ok, også. Htaccess fil. Ett forum hadde noe lignende, men de rotet noe i vBSEO konfigurering og vBSEO stab fikset det. Vennligst sjekk gjør vBSEO kan rote dette ved tilpassede omdirigeringer. Du kan også sjekke ikke kommentere "RewriteBase /" hjelp - men det er bare skyting.

På dette tidspunktet ikke jeg kan fortelle deg mer. Jeg blir nødt til å se det og kanskje jeg vil ha tilgang til å gi deg mer støtte. Vær i det minste gi meg feil kommunisere som du ser når du vil oversette hovedsiden. Også oppmerksom på at du ikke bør legge til URL språket ditt standard forumet språk (det virker ikke på denne måten - for standard bare du har normal lenker).

Også er jeg litt fortapt med problemet beskrivelse som er grunnen berører det ville være mye bedre. Hvis du er klar om sikkerhetsproblemer så kan du lage midlertidige kontoer for støtte eller foretatt test forum med samme konfigurasjon. Vi vil gjerne gi deg vår fulle støtte, men du må tillate oss for dette. På dette tidspunktet kan vi bare gjette hva som egentlig skjer.
    Sist endret av vBET; 13-12-0920:43.

Ble medlem
    Oktober 2009

Og en annen skudd - ser på standard vBSEO reglene vennligst prøv å endre:
    Code:
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Til:
    Code:
    RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Feilmeldingen jeg får på hovedsiden er

Fatal feil: Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () (tidligere deklarert i / sti / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / sti / vbenterprisetranslator_seo.php on line 43
    Jeg kan ikke vise denne virkemåten til deg fordi da min forumet ikke ville fungere, selv når flagg fjernes.
    Feilen er alltid til stede på forumets forside med og uten oversettelse. Alle andre sider fungerer fint.
    Jeg kan vise sub fora, tråder på begge språk osv. som ender vBET fungerer fint.
    Bare når jeg prøver på forumets forside som er www.patientenfragen.net feilen viser og siden ikke laster.
    Det spiller ingen rolle om jeg tilgang til det via domenenavn direkte eller den oversatte versjonen www.patientenfragen.net/en/
    Min viktigste språk (som er domain.net ikke domain.net / de /), så vel som den engelske oversettelsen fungerer ikke når htaccess endringer er til stede.

Din htaccess forslag hjelper ikke.
    Også fjerning rewritebase ikke gjør utslaget.

Min vBSEO tilpassede omskrive reglene er:
    '^ Index \\. Php \\? Page = regeln' => 'regeln.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = Impressum' => 'impressum.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = AGB' => 'nutzungsbedingungen.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = datenschutz' => 'datenschutzerklaerung.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = notfallnummern' => 'notfallnummern.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = lenker' => 'links.html'
    '^ Index \\. Php \\? Page = impfkalender' => 'impfkalender.html'
    '^ Werbung \\. Php' => 'werbung.html'

'^ Vbglossar \\ php \\ gjøre = showcat & catid = (\\ d +) & cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -.? $ 1 /'
    '^ Vbglossar \\. Php' => 'Lexikon /'

'^ Private \\. Php \\? Gjøre = showpm & PMID = (\\ d +)' => 'private-Nachrichten / $ 1.html'
    '^ Private \\. Php' => 'private-Nachrichten /'

'^ Faq \\. Php \\? Faq = vb_faq' => 'hilfe / vBulletin /'
    '^ Faq \\. Php $' => 'hilfe /'

'^ Kalender \\. Php $' => 'Kalender /'
    '^ Kalender \\. Php \\? C = 1 $' => 'Kalender /'
    '^ Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Gjøre = (display. +?)(& år =)?$' =>' Kalender / $ 2 / [NF] '
    'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Nojs = 1' => 'Kalender / nojs / [NF]'
    'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Gjøre = (display. +?) & Nojs = 1' => 'Kalender / $ 2/nojs / [NF]'
    'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Uke = (\\ d +) & nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / [NF]'
    'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Måned = (\\ d +) & year = (\\ d +) & nojs = 1' => 'Kalender / $ 3 / $ 2/nojs / [NF]'
    '^ Kalender \\ php \\ gjøre = getinfo & (c = 1 &) dag = (\\ d +) -.? (\\ D +) - (\\ d +) (& c = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / $ 4 / '
    '^ Kalender \\. Php \\? Gjøre = getinfo & e = (\\ d +) (& dag = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $' => 'Kalender/ereignis- $ 1 /'
    '^ Kalender \\. Php \\? (S =&)?( c = 1 &)? (Uke = &)? Måned = (\\ d +) & year = (\\ d +) (& c = 1)? (& Do = displaymonth)? $ '=>' Kalender / $ 5 / $ 4 / '
    '^ Kalender \\. Php \\? C = 1 & uke = (\\ d +) (& do = displayweek & måned =.+?)?$' =>' kalender/woche- $ 1 / '
    Gir deg tilgang til mitt liv stedet ikke er mulig for sikkerhetsgrunner, sorry (selv Jelsoft Personale får ikke tilgang fra meg).

La meg vite hvilken info du trenger og jeg er glad for å gi dem til deg.

Jeg kan sende deg min vbseo_all.xml innstillingene hvis du tror det er en vBSEO konflikt. Bare send meg en email via PM
    Sist endret av StarBuG; 14-12-0909:55.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Da jeg satt Force Forum Root som startside? til NO Deretter patientenfragen.net / no / virker
    samt patientenfragen.net / no / index.php

Men patientenfragen.net (tysk, hovedspråket) fortsatt ikke fungerer (se feilmelding ovenfor)

MEN patientenfragen.net / index.php virker

Noen flere ideer?

Hvis du har MSN eller ICQ send meg din ID og jeg kan vise deg atferden leve

ps:
    Jeg ønsker ikke å bruke index.php eller index.php?

Jeg fjernet dem fra Definer hjemmeside aliaser Når jeg installerte liker vBET men jeg virkelig ikke det.
    Vennligst endre dette for fremtiden.
    Dette er en alvorlig PR lekkasje utgave!
    Sist endret av StarBuG; 14-12-0910:15.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •