Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 21

Tråd: ¿Slik konfigurerer du en editor knapp for produktet BB-koder?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Default ¿Slik konfigurerer du en editor knapp for produktet BB-koder?

Jeg bor i en tospråklig region som aksjer spansk og katalansk som språk.

Spansk er satt som standard forumet språk, men mange brukere kan kontekstuelt skifte fra spansk til catalan avhengig av hvilket tråd / forums besøker.

Mange brukere vil overskudd på et innlegg redaktør knapp som bare ville sette catalan produktet BB-koder i ønsket meldinger.

[Lang = ca] .... [/ Lang]

Jeg har forsøkt å samle på denne knappen for hånd, men teksten er bare satt inn i meldingen (BB-koder), og utføres ikke som produkt kommando.

Er det en enkel løsning for dette?

Sist endret av forosmb; 16-07-1114:56.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er mulig enkle løsninger på problemet du har:
    1. Slå på automatisk gjenkjenning av språk (vBET alternativer i Admin CP) - brukere vil bare skrive beskjeder og vBET vil ugjennomsiktig det i lang BBCode automatisk
    2. Tvinge brukere til å sette sine standard språk (også alternativ i vBET) - når brukeren har satt sin standard annet språk som forumet språk da vBET automatisk legge til redaktør BBCode alternativ (ikke like knapp, men som radio-knappen - wrap til språk eller ikke) - kan du se hvordan det fungerer selv på vårt forum - bare sett standard språk til andre enn engelsk (bruk User CP).

Rådfør trenger du mer hjelp?

Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen svar - anses løst. Hvis ikke kan du skrive her

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Takk for svare.

Ingen av disse løsningene tilpasses 100% til mine behov though.

Jeg ville ikke like å tvinge brukerne mine til å velge språk i profil, som de fleste av dem endrer du tastespråk blant emner eller emner.

Videre gjør google auto språk oppdager ikke passer heller. Det gjelder bare poster merket som [lang] og med de fleste av brukere uten profil språk tildelt, er denne måten ikke funksjonelle.

Jeg har en annen relevant problemstilling, som er at når språket er valgt i profilen det kan være tilbake til "ikke valgt". Jeg insisterer mitt brukerne ikke har en fast språkbruk eller profilen (det er et reelt tospråklig kontekst) og etter testing konfigurasjon ser de en fast asignation at de kan gå tilbake. Vi ville trenge en fiks for det.

Mitt forslag av språk tag knappen på editor er mer fleksibel og gir functionlity mer "on demand" til brukere fra mitt synspunkt.

Du bør også være oppmerksom på at å legge sekundære brukergrupper måten produktet ikke påvirker svært vanlig brukergruppe album konfigurasjon. "0" standard for albumene bildestørrelse betyr ubegrenset størrelse og overides annen holdning brukergruppe album forhåndsinnstilling. Det er en del av vBulletin brukergruppe mekanikk, men det ville være best å lage nytt språk brukergruppene med noen faste ingen uendelig størrelse album tillatelse.

Takk for din støtte.

Ble medlem
    Oktober 2009

Google automatisk oppdage fungerer bare for meldinger som ikke er merket som [lang] (det er ikke nødvendig å sjekke om det allerede er angitt). Det er iverksatt for å sette [lang] for brukeren meldingen automatisk og det fungerer for alle brukere, uansett har de satt sin standard språk eller ikke. Du misforstått hvordan det fungerer. Hvis du tror det virker galt nei ditt forum - du åpne ny tråd for nye spørsmål.

Vennligst åpne nye tråder for din nye problemstillinger - dette vil tillate oss å skabb dine spørsmål separat og holde rent problemet historie. Vi er ikke i stand til å håndtere mange problemstillinger i en tråd. Så kan du åpne nye tråder for brukergruppe problemet og automatisk oppdage hvis du tror arbeider feil på forumet ditt.

Vær oppmerksom på at å legge knappen for språk BBCode har noen problemer. Vil du virkelig å tvinge din bruker hver gang å klikke på knappen og velge ett av 53 språk, finne den først selvsagt på slike lange liste. Vær oppmerksom på at selve løsningen ikke kveldsmat slike problem. Og det er gjort i hensikt å unngå slike problem. Også slike "on demand"-funksjonalitet ikke har noen hensikt i det hele tatt. Hvem vil skrive sine meldinger i ulike språk? Hver melding i forskjellige språk og hver gang velge i hvilket budskap som det er? ... Helt hvis noen ønsker det er bedre å bruke auto deteksjon for dette enn tvinge brukeren å velge det selv.

Du ønsker ikke å tvinge deg til brukeren å sette standard språk, men ønsker å tvinge ham til å gjøre dette hver gang han skriver melding? ... Også du ikke trenger å tvinge brukeren til å sette standard språk - vennligst bruk automatisk gjenkjenning av språk. Den er konstruert for slike tilfeller, og det fungerer OK. Du misforstått hvordan det fungerer.

Bruker standard språk er ikke standard vBulletin språkbruk. Den har ingen innflytelse på alt annet enn redaktører. Hvorfor du ønsker å unset det?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg trenger ikke knapper for 53 språk, bare for en ikke implisitt en.
    Og jeg ville ikke tvinge brukeren til noe. I verste fall kunne jeg selv endre og legge til koder med ett enkelt klikk, nå uoverkommelig.

Jeg vil åpne tråden på automatisk oversettelse problemet som faktisk det ikke fungerer ok i forumet mitt.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så hvis du vil det bare for ett språk så vær oppmerksom på at vBET automatisk legger noe sånt. Dersom brukeren har valgt sin standard språk og det er andre at forumet standard språk, så vBET vil legge til hver redaktør alternativet som vil tillate automatisk ugjennomsiktig brukeren melding i lang BBCode. Det er ikke knapp, men radio knapp - tillater å slå på (det er satt som standard) eller slå den av. Du kan se hvordan det virker på vårt forum ved å sette standard språk til andre enn engelsk.

Når det brukes så redaktør sender ytterligere data til serveren. Det er parameter som heter vbet_postInLanguage og det er verdi er språkkode som bør inkluderes i lang BBCode. Så hvis du vil angi din egen knapp så kan du sende ved redaktør form denne data når knappen er satt, eller du kan definere knapp med klientsiden logikk (Java Script) som vil vikle / pakke i editor når knappen er satt / unset. Det synes å være simper å bare sette / unset verdi for skjult vbet_postInLanguage feltet (som du kan legge til med knappen din).
    Det vil ikke kreve noen Java Scripts i det hele tatt hvis knappen vil boksen feltet (i stedet for skjult en som verdi er satt av knappen). Dette synes å være den enkleste måten - vBET da får denne parameteren settet vil ta hånd om innpakning melding i lang BBCode på server side

Jeg vil gå til din nye tråder å støtte andre saker. Trenger du noe mer støtte med denne?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Takk for din støtte. Jeg kan ikke se alternativknappen språkvalg i min 3.7.3-versjonen forum.I vil prøve å aktivere it.We deal likevel en kompleks situasjon. De fleste tospråklige brukere ville ikke like å se noen innlegg oversatt blant både velkjente languages.But vi trenger å markere på noen måte catalan innlegg å tilby oversettelser til noen bare spansk høyttalere users.In conjuction med automatisk detektering, vil vi nytte for en mulighet for "null" flagg som ville unngå enhver translltion til user.That måte både katalansk og spansk poster ville dukke opp i original-versjoner, og bare utlending og ikke tospråklige lesere ville kreve oversettelse aktivering av forum.I sette pris på ditt produkt og tror jeg er en flott jobb. Jeg innrømmer er våre behov ganske merkelig, men vi ønsker brukerne å være veldig komfortabel med språk konfigurasjonen av nettstedet.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg ser er linjeskift tapt når du redigerer innlegg i dette forumet.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du vil ha 0 flagget så kan du bruke notranslate BBCode det vil ikke bli oversatt hele tatt - det betyr ikke noe språk. Vennligst vurdere er det hva du virkelig ønsker - hvis du støtter også andre språk (ikke bare de 2) så mye meldinger, vil ikke bli oversatt i det hele tatt.

Dette er eksempel på notranslate BBCode bruk: This will not be translated at all

Også oversettelse for tospråklige brukere bør ikke være et problem - du har tatt opprinnelige meldingen.

Hvis du wan for eksempel meldinger i katalansk ikke oversatt til språk X (men for andre oversatt) så må du:
    1. har disse meldingene markert som katalansk
    2. modifisere vBET kode for BBCode håndtering ved å legge tilstand som vil returnere originale teksten for denne oversettelsen par.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •