Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 21

Tråd: ¿Slik konfigurerer du en editor knapp for produktet BB-koder?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg detalj en definisjon av kodingen modifikasjon jeg trenger og jeg vil gjerne budsjett deg for det.

Det er ikke bare å unngå oversettelse mellom to språk: Det består på en ny visning konfigurasjon tilgjengelig (ikke oversette spansk og katalansk) som implisitt modus for forumet.

Det bør suppleres med en måte å markere dagens catalan innlegg i en automatisert måte (google benytte spørringen ¿?) Før oppdaging er reaktivert.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Jeg innrømmer Java-original-versjonen visningsmodus er ganske egnet for våre tospråklige sammenheng.

Jeg hadde ikke testet det før nå som jeg om det var bare ment for SEO ytelse.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ser to poster før du spør om hjelp, men i siste skrev du at den faktiske løsningen er egnet. Så antar - trenger du noe mer hjelp her eller det er allerede OK? Id du gjør - hva trenger du?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Relatert til temaet i denne tråden, jeg tror fremdeles en knapp i editoren for å automatisere BBCoder innsetting av ansatte ville være stor.

Som for min betong forum, vil jeg detalj mine behov som et prosjekt i en annen tråd.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så kan vi vurdere dette en lukket, eller fortsatt litt hjelp her nødvendig?

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Det er mulig enkle løsninger på problemet du har:
    1. Slå på automatisk gjenkjenning av språk (vBET alternativer i Admin CP) - brukere vil bare skrive beskjeder og vBET vil ugjennomsiktig det i lang BBCode automatisk
    2. Tvinge brukere til å sette sine standard språk (også alternativ i vBET) - når brukeren har satt sin standard annet språk som forumet språk da vBET automatisk legge til redaktør BBCode alternativ (ikke like knapp, men som radio-knappen - wrap til språk eller ikke) - kan du se hvordan det fungerer selv på vårt forum - bare sett standard språk til andre enn engelsk (bruk User CP).
    Begge alternativene er ikke ideelt for behovet mitt.
    Jeg trenger en medarbeider til å ha en måte å endre budskapet språk innpakning på bare ett klikk.

Kanskje dette ikke er feilsøking, innrømmer jeg. Du kan flytte på funksjoner forslag hvis du er enig.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, men hva for trenger du dette? Jeg trenger å finne ut hva som virkelig trengs. Du har allerede åpnet andre funksjonen anmodning om å lage enkle verktøy som vil vikle alle som allerede er opprettet meldinger hensiktsmessig i lang BBCode. Så hvis du vil ha dette da alle gamle meldinger vil bli pakket. Også hvis automatisk gjenkjenning av språk er slått på, vil alle nye innkommende meldinger pakkes hensiktsmessig (med unntak der Google ikke vil anerkjenne språket). Så i så fall hva for denne knappen? Vennligst gi oss fulle scenario hvor du tror den skal jobbe. Jeg skjønner du vil ha knappen, men jeg egentlig ikke forstår behovet og jeg er ikke sikker det er allerede dekket av de andre funksjonen forespørsel. Spesielt at du har skrevet nå at denne knappen er for medarbeider, slik jeg forstår nå er det for å korrigere meldinger som ikke er innpakket i lang BBCode hensiktsmessig. Vennligst korriger meg hvis jeg forstår det galt.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Selv med oppdaging aktivert, vil jeg gjerne gi brukerne en enkel måte å indikere de er skriftfelter i katalansk som de skriver i både spansk og katalansk i forumet.

Hvis oppdaging fungerer 100% er ikke et must, men jeg tror er en veldig enkel forespørsel, og er mer allsidig for bilinguals enn alternativknappen velgeren: bbcode / nei bbcode

Ble medlem
    Oktober 2009

OK det. Jeg var fortapt, fordi i forrige melding så jeg at det er for ansatte ikke for alle medlemmer. Så jeg var ikke sikker på hva for det burde virkelig eksisterer.

Nå forstår jeg (sorry hvis du skrev det før og måtte gjenta det).

Forespørselen det også unike for akkurat din forumet skal være inkludert i offisielle utgivelsen. Så vi ikke har tenkt å inkludere den i vBET. Spesielt det med auto deteksjon aktivert det er egentlig ikke nødvendig, og så sa Albert Einstein "ting bør være så enkel som mulig, men ikke enklere". Vi tror at det å gi slike knappen vil bare forvirre brukere som vil tenke at de må klikke den i tilfelle skrive på katalansk. Og dette reduserer brukbarheten av forumet. Enklere løsninger - som bare skrive hva du ønsker og la systemet bryr seg om resten - er bedre for brukere i vår uttalelse.

Men vi kan hjelpe deg å legge en slik knapp.
    Som jeg skrev allerede det vil være enkelt hvis du bruker allerede eksisterende funksjonalitet og bare endre utseendet på den. Så vBET vet allerede hvordan de skal pakke i lang BBCode, ifølge flere innspill fra redaktør. Alt du egentlig trenger er å endre utseendet på den (vi har radio-knappen, vil du bare knappen) og inkluderer det alltid (vi inkluderer i særdeleshet tilstand).
    Så - du allerede vet hvordan du legger på knappen som viser bilde inkludere i første innlegg. Hva du trenger er å:
    1. inkluderer skjulte feltet:
    Code:
    <input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
    2. Inkluder enkle Java Script som vil sette det catalan kode (ikke testet):
    Code:
     <script language="javascript">
    function vbet_setCatalan(){
    document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
    return false;
    }
    </script>
    Vær oppmerksom på at du gjorde det mer komplisert å tillate set / unset knappen
    3. Kjør Java Script funksjonen når knappen klikkes. Så i knappen din legg til:
    Code:
     onClick="vbet_setCatalan()"
    Hvis du ikke ønsker å gjøre mer kompleks funksjon (som vil være i stand til også å unset verdi) så kan du bare sette fungere kroppen i onClick attributtet og inkluderer ikke java skript som funksjon i det hele tatt.
    Også oppmerksom på at hvis du vil den skal være brukervennlig du vel å legge til denne knappen som veksle knapp slik at brukeren vet det allerede er slått på eller ikke. Dette ville være alt mye enklere hvis du ønsker å legge til der boksen i stedet for knapp, men knappen er det også mulig å gjøre det, bare mer komplisert hvis du ønsker å gjøre det riktig (slik innstilling og unsetting)

Vær oppmerksom på at endringen vil være synlig etter at brukeren forplikter melding - så det vil bli brukt på serversiden.

Hvis du ønsker det å arbeide i nettleseren side, så du trenger ikke første skritt - bare Java Script funksjon (festet til knappen), som vil ta med id (eller struktur hvis du ikke kan forutsi redaktør id) editor tekstområdet og legge til innhold åpning og lukking lang BBCode. I slike tilfelle også du ikke trenger å bekymre deg for eventuelle trykknapp (brukeren vil bare se at det er allerede lagt i editor). Bare du bør sjekke det er allerede pakket (starter teksten med lang BBCode) og ignorere knappeklikk i slike tilfeller (for å unngå innpakning flere ganger).

Rådfør trenger du mer hjelp her. Hvis ja - fortell hvor spesielt.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2011

Takk!

Svært detaljert og godt forklart, takk.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine