Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 21

Tråd: vBGallery integrasjon problemer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Før du forsøker det andre alternativet, får jeg dette nå:

Advarsel: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Advarsel: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Advarsel: Include () [function.include]: Failed åpning dirnameVBET_FORUMDIR / index.php 'for inkludering (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php') i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

OK ... blah ... beklager .... galt igjen. Jeg nå erstattet dirname (__FILE__) til VBET_FORUMDIR, men nå får jeg dette:

Advarsel: Trenger (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Advarsel: Trenger (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Fatal error: Require () [function.require]: Failed åpning nødvendig '. / Includes / class_bootstrap.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') i /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

OK, så jeg må vente en annen dag.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kommer til å sjekke hva du har der nå.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

OK, takk!

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg sjekket faktisk php-katalogen ved å utføre getcwd () og resultatet er: / Home / windows / public_html / gallery
    Jeg prøvde å bruke chdir (VBET_FORUMDIR); foran kontroller, men det gir andre problemer.

Som jeg skrev du bruker nå ikke støttet redirections måte. Jeg tilbringer mye tid og finner ingen løsning. Hvis du vil at vi skal jobbe mer om dette kan du kjøpe integrasjon tjeneste. Eller bare bruke bare .htaccess i stedet for vBSEO intern videresending.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Måten å integrere dette med vBSEO er den beste måten mulig. Og for å nå fortelle meg at du ikke støtter 'at' veien er litt urimelig IMHO.
    Denne mod fungerer 100% korrekt i vBulletin med vBSEO. Men fordi det er noe galt med vbet å arbeide med det du ikke vil støtte det? OK .... takk Michal.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at vBET er vBulletin oversetter. Vi garanterer at vBulletin vil bli oversatt. Vi også gjøre vårt beste for å støtte andre mods som genererer sitt eget innhold, men bryter vBulletin arkitektur.

Det er derfor vi opprettet front kontroller som lar deg oversette sider genereres av mods som bryter vBulletin arkitektur og til ingen nytte global_complete kroken. Og vi utviklet generisk måte å støtte de fleste av slike plugins. Likevel er vi ikke kunne garantere at enkelte ikke vite av oss, eller ikke eksisterende ennå mod som er skrevet på dårlig måte og bryter vBulletin arkitektur vil fungere med standard integrasjon prosedyre - spesielt når du har på ditt eget forum ikke standard tilnærming (. htaccess), fordi å hengt det å integrere med vBSEO. Så ja - dette er hva jeg skrev deg før og dette gjelder også i dag: på dette tidspunktet vi ikke støtte saken da mod bryter vBulletin arkitektur og for å ikke bruke global_complete krok, bruker sin egen katalog og i stedet for htaccess brukes vBSEO. omdirigering regler.

Som jeg skrev deg før - jeg personlig jobbet på det på forumet ditt, håper det er lite problem, men det er ikke. Det er stort fall, så hvis du vil at vi skal integrere det for deg - vennligst kjøper integrasjon service. Du kan også bare bli kvitt vBSEO internt redirections og bruke htaccess. - I så fall har du allerede fri instruksjoner hvordan man skal integrere.

Og grunnen til det er ikke støttes ennå er veldig enkelt - det er ingen som trengte det før... Takk - vi kjenner hverandre, og du vet at vi er nyttig, er fortsatt vår gratis support omfatter ikke tilbringer dagene på noen server når den ikke vBET bug, bare hans konfigurasjonsproblem med mod som ikke er fullt ut kompatibel med vBulletin og i tillegg er allerede analysert av andre mod... jeg var der jeg bruker over en time uten engang å prøve å lade, fordi det var mulighet for at det er vBET feil. Nå vet vi at det er det ikke. Dette er ikke vBET problem - dette er din konfigurasjon problem som på dette tidspunktet ikke allerede har beskrevet integrasjon løsningen, MEN du kan fortsatt enkelt integrere hvis du bli kvitt vbseo intern videresending og bruke rene .htaccess regler. Hvis du vil ha oss til å integrere det på din server med interne vbseo omdirigering regler - så er du be om integrering tjeneste som koster $30, og du kan kjøpe den her: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Vi støtter helt gratis ved vårt forum ved å gi tips og svar. Likevel hvis våre kunder ønsker vi å gjøre jobben - vi har også tilbud for dem - det er integrasjon / installasjon / oppgradering tjeneste

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg forstår. Jeg vil også takke deg for din tid og innsats brukt på dette. Jeg har nå deaktivert vbgallery som det viser seg å bli for mye av en problemfri med den nye vb 4.1.5 også.

Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet vBET ikke ble testet med vBulletin 4.1.5 fordi det anses ustabil og ikke støttet enda.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •