Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 21

Tråd: vBGallery integrasjon problemer.

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du erstattet SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH til feil verdi i front kontrolleren. Vennligst sette den på riktig måte. Dette er første linje i front controller kode:
    PHP Code:
    define('VBET_FORUMDIR''SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH'); 
    Du kan finne passende verdi ved bruk actualdirectory.php skript fra verktøy katalog. Alle detaljer er inkludert i instruksjonene under linken du ga i første innlegg.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Du erstattet SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH til feil verdi i front kontrolleren. Vennligst sette den på riktig måte. Dette er første linje i front controller kode:
    PHP Code:
    define('VBET_FORUMDIR''SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH'); 
    Du kan finne passende verdi ved bruk actualdirectory.php skript fra verktøy katalog. Alle detaljer er inkludert i instruksjonene under linken du ga i første innlegg.
    Dette er hva det er erstattet med:

/ Home / windows / public_html

nøyaktig slik jeg fikk det fra actualdirectory.php

Eller bør det være for galleriet katalogen?
    Sist endret av Taurus; 11-07-1114:50.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Dette er hva det er erstattet med:

/ Home / windows / public_html

nøyaktig slik jeg fikk det fra actualdirectory.php

Eller bør det være for galleriet katalogen?
    Så dette er hensiktsmessig verdi - akkurat som instruksjonene sier - verdi fra actualdirectory.php - ingenting annet.

Jeg forstår ikke hvorfor din feil sier at index.php ble sett i / Home / windows ikke i / Home / windows / public_html
    Hvis du har gjort endringer som ble beskrevet så det bør bli sett i / Home / windows / public_html - Vennligst PM meg tilgang detaljer til din FTP - Jeg vil sjekke hva har du i filene dine akkurat nå.
    Sist endret av vBET; 12-07-1115:44.

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for tilgang. Første jeg så er galt - du antar å erstatte dirname (__FILE__) til VBET_FORUMDIR som ble beskrevet i en av mine tidligere innlegg. Men i stedet du har skiftet det til dirname (VBET_FORUMDIR). Vennligst korrigere dette, og sjekken er det fungerer.

. Også som jeg ser på reglene i Galleri htaccess skal / vbseo.php - som jeg skrev før vanligvis regler i katalogen er relative ikke absolutte. Dette kan også være et problem, fordi vBET allerede legger til sti '/'. Så hvis etter korrigering, er det fortsatt ikke fungerer så prøv å erstatte (i to steder):
    PHP Code:
    .'/'.$_GET['redirected'
    til:
    PHP Code:
    .$_GET['redirected'
    Men gjør det bare hvis det blir nødvendig - så hvis doube / / vil være galt for ditt system. Så gjør det hvis du vil se feil som:
    Code:
    Warning: include(/home/windows/public_html//vbseo.php) ...
    Rådfør gjorde det hjelp.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •