Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: En amatør her

Utestengt
    Ble medlem
    Juli 2011

Default En amatør her

Hei, jeg er interessert i å kjøpe vBET. Jeg er bare kjent med PhpBB og ikke egentlig har VBulletin ennå. Den eneste grunnen til at jeg ville kjøpe VBulletin er for vBET. Det er ikke noe sånt som dette for andre fora er det?

Min interesse for vBET er fordi jeg vil at mine innlegg på engelsk for å bli oversatt til mange språk, og for den oversatte innlegg å være permanent. Dette er min forståelse av hva som er så bra om vBET sammenlignet. Har jeg rett?

Min største bekymring er spørsmålet om hvorvidt forumet (og alle språk) vil bli indeksert av Google og andre søkemotorer. Jeg er ikke en ekspert på alt dette, men har lest at det som ditt forum programmet synes å gjøre bryter noen av Googles regler, og derfor det kan være skadelig effekter på lang sikt. Er det slik?

Også, hvis jeg ønsker å kjøpe vBET, tror du en ganske newbie som meg som har egentlig ikke brukt VBulletin (kun PhpBB) og vet ikke mye programmering ville kunne få en enkel VBulletin + vBET oppe og kjører? Jeg ser så mange tekniske spørsmål som jeg ikke ønsker å måtte konfrontere - hvis jeg trenger å løse dem, kan jeg like godt slutte fra starten fordi jeg vet at jeg ikke kunne gjøre det.

Også må jeg få vBSEO?

Thanks.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet vBET jobber bare på vBulletin.

Hvis du har flere spørsmål - vennligst bare spør

Utestengt
    Ble medlem
    Juli 2011

Hei Michael,

Takk for ditt svar. Jeg har noen oppfølgingsspørsmål:

1) "vi selv har automatisk cache renere å cach resultatene ikke lenger enn 15 dager som Google krever."

Er det oversatte sidene virkelige sider? Jeg er ikke sikker på hva "cache" betyr, men betyr alt dette at etter 15 dager innlegg vil bli slettet? Eller vil alle innleggene på ulike språk være der for evig og indeksert i google for alltid?

2) Har det vært tilfeller av personer som bruker vBET kjører foul av google og få deres side unindexed eller deres rangeringer av Google lider på noen måte?

Thanks
    Jonathan

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei,

Svare på spørsmålene dine:

). Vær oppmerksom på at renere er også fullt konfigurerbart

Utestengt
    Ble medlem
    Juli 2011

Takket Michal,

Jeg setter pris på dine svar. Jeg virkelig ønsker å kjøpe dette og bruke det, men jeg trenger fortsatt noen spørsmål besvart og noen forsikringer fordi jeg skal tilbringe på vBulletin programvare og også vBET. Hvis det ikke fungerer for en eller annen grunn, vil det være bortkastet på $ 300 for meg!

1) Jeg er ikke sikker på nøyaktig hvordan cache fungerer. Har jeg rett til å si at hver gang et innlegg er skrevet i et språk, er det oversatt til andre språk og lagret i cache i min server for 15 dager. Hva skjer etter det? Oversettelsen er ryddet og deretter regnet om igjen for en annen 15 dager?

Under hele denne tiden, ville mine resultater på alle språk søkbare via Google for alltid? Ville disse cache skaperverket og cache rengjøring påvirke mitt innhold blir indeksert av Google?

2) Kan jeg begrense antall oversettelser jeg vil vBet å oversette til? Jeg antar at jo mer oversettelsen, jo mer belastningen på serveren?

3) Kan jeg bruke en vanlig delt hosting av server? Ville en normal delt hosting være OK eller krever vBet ekstra ressurser (VPS) for at programmet skal fungere?

Takk for hjelpen!

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei,

Ingen problem - bare spør hvis du trenger Svare på spørsmålet ditt:
    1) NO - poster ikke er oversatt når det er skrevet. Innlegg er oversatt on demand - når noen kommer til oversatt thread side da innlegget er oversatt og gå til cache. Og hvis det er i cache da det er hentet fra cache. Hvis cachen er spyles. Da er det ikke i cache, så det vil bli oversatt og gå til cache igjen. Og så videre

2) Ja - det er fullt konfigurerbar. For hvert språk har du avmerkingsboksen ser vil det være støttet - du bare uncheck språk du ikke ønsker å støtte på forumet og lagre innstillingene (by vBulletin Admin Kontrollpanel - konfigurasjon side).

3) Det finnes ikke ett svar. Alt avhenger av ditt forum størrelse. Hvis du har store forumet så må du ha VPS / dedikert server, vil uansett du bruke vBET eller ikke. Vi begynte på felles server. Hvor vi hadde fire fora på én konto (2 ekte og 2 test). Etter noen tid når fora vokst opp måtte vi flytte. Hvis ditt forum vil vokst fra 0then du kan spare noen penger i begynnelsen, og start på delte servere. Likevel når det skal vokse opp må du flytte, selv om du ikke bruker vBET. Delt servere er ikke for søknader som gjorde altfor mye trafikk. Uansett er det forum eller noe annet.

Hvis du har flere spørsmål - vennligst bare spør

Utestengt
    Ble medlem
    Juli 2011

Takket Michal,

Du skrev:
    "NEI - poster ikke er oversatt når er skrevet innlegg blir oversatt på forespørsel. - Når noen kommer til oversatt thread side da innlegget er oversatt og gå til buffer."

Jeg vet ikke om jeg forstår dette. For eksempel, sier jeg skrive et innlegg på engelsk, og jeg er rettet mot noen forhåpentligvis i et spansktalende land å lese den. Hvis innlegget ikke er oversatt første gang (eller er de for første gang på minst?), Så hvordan er spansk talende person kommer til å vite at jeg skrev det innlegget om det er bare i google på engelsk?

For eksempel kan jeg skrive et innlegg på engelsk, "Maten er god på denne restauranten". Vil det være umiddelbart oversatt og indeksert som "La comida es bueno no este restaurante"? Jeg ønsker ikke ham å søke på engelsk eller som vil nederlaget formålet av hva jeg ønsker å gjøre. Jeg ønsker ikke han skal bruke sin begrensede engelsk, men antar at han vet ingen engelsk i det hele tatt, og søker på sitt eget språk. Er det dette vBet gjør eller er jeg feil?

Thanks.

Og er du planlegger å gjøre dette for andre fora?

Ble medlem
    Oktober 2009

Det vil ikke være i Google bare på engelsk, fordi Google er gjennomgang av ditt forum - det betyr at Google også går til oversatt lenker. Så vi har behov for oversettelse og siden blir oversatt.

Dette er veldig enkelt - innhold vil bli oversatt første gang når noen vil gå til den oversatte siden første gang. Det spiller ingen rolle vil det være ekte person eller Google-roboten. Innholdet er bufret. Og etter cache utløper den skylles og fylles igjen når noen spør etter oversettelse av noe som ikke er bufret ennå.

Så når du skriver innlegget ditt på engelsk, så vil det bli oversatt on demand - når noen vil be om oversettelse. Google vil gjennomgå sidene dine så det vil også be om oversettelse, så det vil bli oversatt innholdet og indeksere oversatt side. Så person som ikke vet engelsk vil finne siden din ved å søke på sitt eget språk så raskt som Google indekserer siden.

Ja, vi planlegger å gjort mer generisk verktøy som ville kunne støtte oversettelser på andre miljøer, men fortsatt har vi noen funksjoner som vi ønsker å integrere først, før vi åpner ny linje av produkter. Det er ikke noen frist for dette på dette tidspunktet.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •