Hei, jeg er interessert i å kjøpe vBET. Jeg er bare kjent med PhpBB og ikke egentlig har VBulletin ennå. Den eneste grunnen til at jeg ville kjøpe VBulletin er for vBET. Det er ikke noe sånt som dette for andre fora er det?
Min interesse for vBET er fordi jeg vil at mine innlegg på engelsk for å bli oversatt til mange språk, og for den oversatte innlegg å være permanent. Dette er min forståelse av hva som er så bra om vBET sammenlignet. Har jeg rett?
Min største bekymring er spørsmålet om hvorvidt forumet (og alle språk) vil bli indeksert av Google og andre søkemotorer. Jeg er ikke en ekspert på alt dette, men har lest at det som ditt forum programmet synes å gjøre bryter noen av Googles regler, og derfor det kan være skadelig effekter på lang sikt. Er det slik?
Også, hvis jeg ønsker å kjøpe vBET, tror du en ganske newbie som meg som har egentlig ikke brukt VBulletin (kun PhpBB) og vet ikke mye programmering ville kunne få en enkel VBulletin + vBET oppe og kjører? Jeg ser så mange tekniske spørsmål som jeg ikke ønsker å måtte konfrontere - hvis jeg trenger å løse dem, kan jeg like godt slutte fra starten fordi jeg vet at jeg ikke kunne gjøre det.
Også må jeg få vBSEO?
Thanks.