Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Q: Unngå duplikat innhold

Junior Member
    Ble medlem
    November 2010

Default Q: Unngå duplikat innhold

Hei alle,

Jeg ønsker å vite været det er mulig å gjøre følgende med vBET.
    La oss anta, har jeg et forum i dansk språk. Jeg ønsker ikke å installere vBET på denne originale danske forumet fordi jeg ikke ønsker å blande forumet - det er rettet først og fremst for danske brukere, og jeg ønsker å holde det slik. Enda mer, fordi det er fortsatt uklart vær søkemotorer vil identifisere automatisk oversatt sider - også trukket fra en lokal database på en webserver - og det er uforutsigbare hvordan disse nettstedene vil bli straffet av søkemotorer.

For å unngå at den opprinnelige domenet blir straffet i alt jeg har prøvd å finne ut, kunne vær vBET støtte omskriving at nettadresser fra domain.com / [languagecode] til et underdomene format som [languagecode]. Domain.com. vBET svarte dette kan ikke gjøres med vBET og så det er fullt støttes.

Innholdet i våre fora er interessante også for internasjonale besøkende, så jeg ønsket å installere hele fora og database til et annet domene, helt atskilt fra den originale, og installere vBET der. Så langt er ikke noe problem på den tekniske siden. Men: å gjøre dette ville la søkemotorer identifisere den "nye" forumet entirly som duplikat innhold.

Spørsmålet nå er: kan det gjøres, viser at vBET bare oversatt innhold og ikke den opprinnelige (dansk) innhold? Så SE bare se unike nettsteder og ikke rangere dem som duplikat innhold.

Hilsen
    Juice.
    Sist endret av Juice; 30-06-1113:13.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

vBET støtter ikke språk sub-domener, bare språkkoden inkludert i URL som / pl /

Vi hadde ikke teste vBET å ikke vise originale språk, men jeg tror det kan gjøres ved .htaccess - hvis noen vil gå til side uten språk koden deretter omdirigere ham for noen språk. Hvis ikke dette er veien, så det kan fortsatt være gjort i en kroker (init_startup bør være bra for dette) - bare ett ekstra stand og omdirigere innsiden.

Så hva du ønsker å gjøre bør være mulig. Andre spørsmål er - hvordan du vil beholde din kopi forumet synkronisert med ekte. Du må til periodisk kopiere noen av databasetabeller. Du kan ikke bare kopiere hele, for da vil du miste din vBET konfigurasjon hvis vBET er ikke på originale. Vær spesielt oppmerksom på at vBulletin holder mods konfigurasjoner i databasen.

PS.
    Tråd flyttet fra pre-sales spørsmål, fordi du allerede har to lisenser, så det er ikke pre-sale spørsmål

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •