Hei alle,
Jeg ønsker å vite været det er mulig å gjøre følgende med vBET.
La oss anta, har jeg et forum i dansk språk. Jeg ønsker ikke å installere vBET på denne originale danske forumet fordi jeg ikke ønsker å blande forumet - det er rettet først og fremst for danske brukere, og jeg ønsker å holde det slik. Enda mer, fordi det er fortsatt uklart vær søkemotorer vil identifisere automatisk oversatt sider - også trukket fra en lokal database på en webserver - og det er uforutsigbare hvordan disse nettstedene vil bli straffet av søkemotorer.
For å unngå at den opprinnelige domenet blir straffet i alt jeg har prøvd å finne ut, kunne vær vBET støtte omskriving at nettadresser fra domain.com / [languagecode] til et underdomene format som [languagecode]. Domain.com. vBET svarte dette kan ikke gjøres med vBET og så det er fullt støttes.
Innholdet i våre fora er interessante også for internasjonale besøkende, så jeg ønsket å installere hele fora og database til et annet domene, helt atskilt fra den originale, og installere vBET der. Så langt er ikke noe problem på den tekniske siden. Men: å gjøre dette ville la søkemotorer identifisere den "nye" forumet entirly som duplikat innhold.
Spørsmålet nå er: kan det gjøres, viser at vBET bare oversatt innhold og ikke den opprinnelige (dansk) innhold? Så SE bare se unike nettsteder og ikke rangere dem som duplikat innhold.
Hilsen
Juice.