Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Sitemap URL er falsk eller ekte?

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Default Sitemap URL er falsk eller ekte?

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Da først vil jeg si at jeg tror vbet for et genialt produkt som hvert øre er verdt koster det

sitemaps er riktig url url er som dette:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    eller bare URL-er som dette:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Jeg spør fordi for meg som er et viktig salgsargument. For webadresser som dette:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    i et områdekart er tull fordi de bruker en 301-viderekobling til
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    bli videresendt og sitemaps har er riktig URL er ikke feil de.

Jeg ønsket også å spørre om omskrives i Sitemaps URLer og forumene jeg bruker bare forumet URL er ikke tråden URL i sitemap

mange takk for hjelpen

ps hvorfor sende inn et bidrag er at det er forbudt å legge lenker til andre nettsteder når jeg ikke har gjort det? Jeg har postet bare til venstre på denne siden

Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei.

I dette øyeblikk når du integrerer vBET med sitemap generator du terskel ikke har oversatt lenker i sidekart. vBET oversetter linker i forumet, så Google og andre edderkopper vil finne og vil indeksere oversatt sidene.

Vær oppmerksom på at vi allerede har planlagt løsning for å støtte generasjon av sitemap med allerede oversatt linker (se her for detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). Vi har ikke utgivelsesdato for dette ennå. Først vil vi legge til andre oversettelse motorer støtte for vBET3.x (nå er det bare i vBET4.x) og etter det skal vi iverksette andre funksjoner - inkludert støtte for oversatt linker for sitemap generator. Vær spesielt oppmerksom på at integrasjon med sitemap generator er ikke nødvendig i det hele tatt - dette er hjelp bare for Google som trolig vil gjøre sidene indeksert raskere, fortsatt de vil bli indeksert uansett takket være Google roboter.

Hvis du har noen fremtid spørsmål kan du bare spør

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Translated text
    wow rask respons, takk.

Ok det er bra at det er planlagt å integrere oversatt nettadresser for områdekartet.

Google forfølger dessverre bare et visst antall av URL-er som har en 301-viderekobling, så denne funksjonen ville være svært nyttig og viktig.
    Jeg har på forumet mitt uten denne funksjonen cirka 26 millioner 301 redirects at Google ville straffe

Jeg har lest igjennom dette her: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Det er også planlagt at FORA url er lagt til sitemap?
    Inntil nå, bare tråden URL settes inn.

Jeg har 1200 Forum trådene og 500.000 er derfor bare de fora i min Sitemap URL slik at det ville være viktig for meg som er forumet url i sitemap er.
    Er det mulig?

Siste spørsmål.
    Er det mulig standard av en hel forumet på ett språk til et annet språk?

Eksempel.
    Jeg har en tysk forum og at dette vil alltid vises og for hver på engelsk, er dette mulig?

Fordi jeg kunne lage kopier av et forum på sine egne domener på forskjellige språk
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet sitemap integrasjonen Prosedyren omfatter ikke legge Forum Linker for oversatte sider. Selvfølgelig er det mulig - bare vi ikke hadde spørsmål om det før, så vi brydde oss ikke før.

Eventuelle flere spørsmål

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Translated text
    ok på grunn av spørsmålet; =)

Så jeg har akseptert en tysk Forum (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) Og ønsker også den engelske brukeren kan lese dette.
    Så jeg installere VBET og jeg på nettadressen
    HTML Code:
    deutsch.de
    den tyske versjonen og
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    den engelske versjonen. det er ok hvis jeg ønsker det tyske og engelske brukere dele en plattform sammen.
    Men hvis jeg vil ha den tyske og engelske brukerne deres eget forum så det ville være bedre jeg lage en kopi av Forum
    Da har jeg to tyske fora.
    ett domene til
    HTML Code:
    deutsch.de
    for tysk og en bruker på domenet
    HTML Code:
    englisch.com
    for engelske brukere. Dette tillater brukeren å lese gamle engelske tysk bidrag til forumet englisch.com bør selvfølgelig være engelsk som standard.

Så jeg har hatt to uavhengige styret uavhengige hver med sitt eget språk og eget domene.

Jeg uttrykte min idé å forstå?

Er gunstig.
    Google indekserer ikke 10 millioner sider fra et domene.
    Men 10 millioner sider indeksert av Google 50 domener
    Original text
    Sist endret av Alpha; 28-06-1115:33.

Ble medlem
    Oktober 2009

I så fall trenger du ikke vBET i det hele tatt ... Du bare cerate 50 ett språk fora. Så hva for oversettelser? Vær spesielt oppmerksom på at dette vil bli svært dyrt for deg - 50 lisenser til vBulletin og kanskje andre betalte plugins. Også 50 boards vil forbruke mye mer ressurser (CPU, minne).

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Translated text
    Dessverre er det ikke så enkelt.
    Jeg har en tysk forum som har 1.500.000 innlegg. Disse innleggene er selvfølgelig også tilgjengelig på alle språk.
    Grunnlag så grunnleggende som det var.
    Jeg vet jeg kan være 50 nye fora eneste grunnen som gir noen mening.
    Hvorfor jeg bør være 50 nye fora tomheten grunner, men hvis jeg har 1.500.000 innlegg som innhold?
    Men bare i ett språk
    Dette innholdet representerer en økonomisk faktor kan multipliseres med oversettelse til ulike språk.
    Bare fungerer 100x bedre på egne domener på som styret kan deretter oversette utvikle selvstendige stillinger.

Den første kostnadsfaktor er sekundær. Den tyske forumet har mindre server kostnader 100-200 **** fortjeneste.
    Hvis en engelsk eksemplar av å oppnå bare 10% av verdighet som fremdeles ville være lønnsom. Det er er ingen fora på den nye serveren kostnadene til eksisterende servere ikke er opptatt ha tilstrekkelige reserver. Det ville pådra bare lisensen koster.
    Også, jeg ønsker ikke å lage 50 fora på en gang, men alltid etter hverandre

Men jeg tror jeg har funnet en løsning.
    i htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Skulle faktisk fungerer.

Men tilbake til topic
    OK Jeg skal prøve å finne noen selv som kan integrere forumet URL i områdekartet.
    Da skal jeg kjøpe VBET.
    Takk for hjelpen

og takk for denne flotte programmet
    Original text

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •