Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Veldig interessert i VBET. Et par spørsmål

Junior Member
    Ble medlem
    Juni 2011

Default Veldig interessert i VBET. Et par spørsmål

Jeg skal snart være å oppgradere til VBulletin 4.1.4. Har betalt versjon av VBET arbeid med den nyeste versjonen av VBulletin?

Jeg har også PhotoPost Classifieds på nettstedet mitt. Har betalt versjon av VBET arbeid med PhotoPost Classifieds?

I et par uker vil jeg også legge Visichat fra gchats.com til nettstedet mitt. Vet du om den betalte versjonen av VBET vil også arbeide med Visichat?

Takk for din tid.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo. Ja betalt versjon av vBET arbeider med vBulletin 4.1.4. Vi har allerede testet den i vår test forum (snart vil vi også flytte vårt forum for å vBulletin 4). Soms ytterligere detaljer om vBET og vBulletin 4.1.4 vil du finne her (En av våre kunder ble spurt om ny redaktør i vB4.1.4).

I dette øyeblikk er jeg ikke kan bekrefte vil vBET støtte oversettelse av sider som er generert av Photopost Rubrikk eller Visichat. De fleste mods ikke krever noen spesielle integrering og vBET bare oversette resultatene. Fortsatt i noen tilfeller spesielle integrering er nødvendig. Her kan du finne mer informasjon om integrering av vBET med andre mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Det er klare instruksjoner hvordan du gjør dette for PhotoPost, fortsatt vi ikke bruker PhotoPost Classifieds, og vi vet ikke dette produktet, så vi kan ikke anta at det vil også fungere. Vi kan ikke være ansvarlig for andre mods kode, og mange mods bryte vBulletin arkitektur (det er derfor ekstra integrering er nødvendig noen ganger - mest for mods som skaper sine egne sider).
    Vi kan heller ikke bekrefte at Visichat vil bli oversatt. vBET støtter vBulletin AJAX oversettelse ved passende hook - fortsatt andre mods må bruke vBulletin arkitektur riktig (ellers vBulletin ikke vil utføre kroken) og be om må gå med språkkoden. Så her jeg tror at noen spesielle integrasjon vil bli pålagt å støtte oversettelse. Igjen - kan ikke si eksakt, fordi vi ikke bruker denne mod og ikke vet det. Likevel bør ikke skape noen feil.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •