Dalem Råde. Nieważne.
Sist endret av jaryx; 07-12-09 på 23:34.
Første I nyere temaer i vbadvanced skrevet på portugisisk utstilt sammen med bbcode Code: hvordan deltar du Hva de Skal gjøre for gjøre dette Ikke vises? Andre Du skrev om den portugisiske "como façom PRA participar " Jeg Kroppen av Det Samme gjentas. Mens innholdet i alle skjermer pent Som Bade oversatt og Ikke, jeg tittelen i stedet for "ç"Dukket Opp"FAA $". Etter min redigering og retting FAA $ påç Nå Motivet vises Riktig. Hva forårsaker this Feilen? Hvordan fikser Jeg dette?
hvordan deltar du
Første Gi meg vennligst link på hvor jeg kan se det. Andre Er du i stand til å reprodusere - det er hvordan du skriver et nytt innlegg med tittelen på dette er også busker? Forresten, som det vil bli enklere i fremtiden, for hvert problem, skrive en egen tråd
ad. Kjenner du en kobling ad. 2 Du vet at beskrivelsen av Venter
Podeślij gjennom forumet. Dette er den eneste offisielle kanal som hjelpemiddel leveres i vBET. Informasjon som sendes via andre kanaler kan rett og slett dø, eller bli mottatt fra en annen datamaskin og være mer tilgjengelig for våre ansatte. Derfor sorki for det inntrufne, men du skriver det igjen her
I dag på forumet er det en ny "Flower": Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Noen hint?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Ja - se tittelen på en tråd inne i en langtitle - ettersom den ikke legge til (code språk). Forresten - du åpne nye tråder for nye problemstillinger Dette vil hjelpe oss å administrere
Opprinnelig skrevet av vBET Ja-se tittel på tråden er inni en kode langtitle-hvor does denne Legg til (med koden for språket). I anledning av vennligst åpne nye tråder for nye problemer Dette vil hjelpe oss å administrere Faktisk tror jeg det ikke var denne koden. I innholdet i emnet også. Spørsmålet nå: Hvorfor?Brukeren har språk satt til no, selv om hans IP-adresse er fra Russland, enten ved registrering av brukeren på forumet, det automatisk oppringing sitt språk, på grunnlag av dette i hvilket språk er øyeblikket forumet?Nei, retur roten problem av dette emnet, som er på hjemmesiden (vbcmps), denne reviderte emne viser meg som: [langtitle = ru] Запись Det er derfor jeg fortsetter denne tråden
Sist endret av vBET; 11-10-11 på 00:42. Årsak: BBCode korreksjon
Hvis du ikke har satt automatisk gjenkjenning av språk meldinger, truster systemet brukeren. vBET ikke automatisk stille inn språk under rejestacji - brukeren velger det selv. vBET foreslår automatisk (god morgen markerer) språk basert på innstillingene i nettleseren, og ikke basert på IP. Som for BB Advanced vBET er for øyeblikket ingen modul integreres med BB Advanced Dynamics langtitle og det vil bli tolket. BB CMPS er rett og slett ikke har innarbeidet og derfor er det ennå ikke er tolket langtitle. Så dette krever integrasjon. Hvis du ønsker å bidra til integrering - vennligst skriv pista delen integrasjon. La meg gi deg en prøve-kode for å bruke til å analysere langtitle - du må bruke den på rett sted. vBET over tid vil støtte de mest populære mote. Foreløpig har vi mye arbeid å versją 3.3.0, som wyjdzei inkludert tygdniu, deretter 4.0. Da vil vi integrere andre mote - BB CMPS har blitt rapportert å integrere
Ok. Takk. Med forbehold om lukking. ps. Jeg har ikke tillatelse til å sette opp emner i integrasjon ... så jeg skrev det her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
Vis Tag Cloud
Forumregler