Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: vaultwiki integrasjon

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default vaultwiki integrasjon

Dette er spesielt integreringen tilfelle bare for vaultwiki. Dette er nødvendig bare fordi vaultwiki er ikke forenlig å vBulletin i området BBCoder og endrer API legge ny parameter for å BBCode parseren funksjoner. Dette er grunnen til normal integrasjon med parsere for vBulletin ikke fungerer og gir advarsler:
    Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_code (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 25 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1488

Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_html (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 28 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1506

Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_php (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 22 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1470
    For å løse problemet du trenger å gjøre noen enkle trinn. Du må gjenta det etter hvert vBET oppdatering.

Integrasjon trinn:
    1. Åpne / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) { 
    3. Legg ETTER:
    PHP Code:
    if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_php(0$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

4. Finn:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) { 
    5. Legg ETTER:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

Seks. Finn:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) { 
    7. Legg ETTER:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

Neste trinn er VALGFRITT - bruk den bare hvis du er med virtual directory som er omdirigert av .htaccess for å showwiki_proxy.php fil-og bare når du bruker vBET SEO linker:
    1. Åpne fil showwiki_proxy.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY'1); 
    3. Legg ETTER:
    PHP Code:
    if ($_REQUEST['language']) {
    $_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/''/'$_SERVER['REQUEST_URI']);

4. Open. Htaccess fil
    5. FØR wikien regler legge til denne regelen:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]
    Seks. Endring i regelen YOUR_WIKI_DIRECTORY til din virtuelle wikien katalog (i bod steder)
    Sist endret av vBET; 14-07-1112:53.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har nettopp oppgradert vbet fra 3.3.6, til 3.5.3

etter det, kan ikke plutselig jeg opprette ny side i vaultwiki, bli denne feil beskjed etter klikker 'Innlegg nye artikkel' knapp:

Fatal feil: Innrømmet hukommelse størrelse av 33554432 byte utmattet (forsøkt å bevilge 131072 byte) i /home/username/public_html/vault/class/revision.php på linje 33
    Nb.
    -Jeg kan ikke opprette vaultwiki ny side og komme over feilmelding, men jeg er fortsatt kan redigere vaultwiki meldingen uten problem
    -Hvis jeg deaktivert vbenterprisetranslator produkt, kan jeg lage ny side i vaultwiki på nytt
    -Jeg har allerede prøvd legge til denne linjen i vault/class/revision.php-filen etter begynnelsen <? php, men fortsatt samme:
    ini_set('memory_limit','1024M');
    -Jeg bruker vaultwiki 3.0.13
    -Jeg skaper allerede en tråd i vaultwiki forum for https://www.vaultwiki.org/threads/5265/ hvis de kan hjelpe eller gi anelse fra de side, så nå er jeg spør om det er noen hurtigreparasjon fra vbet siden først om dette. Dette kan hjelpe andre medlem som ved hjelp av vbenterprisetranslator mod med vaultwiki for

regrads
    Richie

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du har prøvd å øke du Minnebegrensning til hele serveren, bare at innstillingen globale?

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •