Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 6 av 6 FirstFørste ... 456
Resultater 51 til 56 av 56

Tråd: Google Translate API stenge eller vil bli betalt? Spiller ingen rolle - vBET støtter andre APIer

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Rapporter er bare tilgjengelig for Google Translation API v2. For v1 er ikke, og dette API vil være stengt 1 desember 2011, så det er ingen mening å gjøre noe på dette området.

I dette øyeblikket gjenkjenning av språk støttes bare av Google Translation API (Booth versjoner). Vi kan legge også støtte for Microsoft - vi gjorde det ikke ennå, fordi vi ser noen problemer her. Microsoft Oversettelse API støtter mindre språk, så hvis du vil ha slått på flere språk (de som bare støttes av Google) da Microsoft oversettelse API vil ikke være i stand til å oppdage språket. Så med andre ord - vi kan legge til støtte for Microsoft Oversettelse API gjenkjenning av språk, men du kan bruke den bare når du bruker bare språk støttes for Microsoft. Hvis du bruker et språk mer enn Google må brukes, ellers vil deteksjon ikke fungere for språk som ikke støttes av Microsoft. Dette er grunnen til at vi ikke legge det fra begynnelsen - det kompliserer konfigurasjon. Selvfølgelig nå vi innser at mange kunder vil holde seg bare til gratis oversettelser så vi vil legge til støtte for Microsoft Language Detection.

Det er ingen rush her - så lenge Google Translation API v1 jobber du fortsatt kan ha gratis språkgjenkjenning. Så først vil vi gå for nye vBET3.x utgivelse og legge det støtte for andre oversettelser API. Da vil vi ass støtte for Microsoft Language Detection.

MERK: på dette tidspunktet i vBET4.x kan du bruke Microsoft for oversettelser og gratis Google Translation API v1 for deteksjon. Så du trenger ikke å vente med å bytte. Gjenkjenning av språk fungerer hver for seg - uansett hva konfigurasjon du har for oversettelse.

Sist endret av vBET; 03-09-1113:08. Årsak: typo

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Wow, ser ut som microsoft kun støtter 37 språk mens Google støtter 53 - er det riktig?

Du har rett i at Microsoft API ikke synes å være like raffinert som Googles.

Akkurat nå er jeg bruke API som følger:

Men hvis det er en kodet \\ n, \\ r eller \\ t i teksten, synes det API roper på deg. Hva er den tryggeste måten å kode $ tekst? Akkurat nå er jeg gjør:

str_ireplace (array ('% 0D', '% 0A', '% 09'), array ('','',''),$ translationURL);

men det ser ikke ut til å være nok på toppen av urlencode. Googles URL api var mer elegant, som vi ikke trenger å bekymre sitater, heller.

Ble medlem
    Oktober 2009

Du har vBulletin 4.x? vBET 4.x støtter allerede Microsoft oversettelse og du trenger ikke å gjøre noen endringer i kode.
    vBET3.x vil støtte det i neste utgivelse. Og faktisk i Microsoft Translation API må vi kake bry seg om noen spesielle tegn - dette er en del av koden skjemaet vBET4.x håndtering Microsoft Oversettelse API:
    Code:
    $translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Nei, jeg bruker 3,8, så jeg blir nødt til å vente og se

Selv med at erstatning får jeg problemer på tekst som inneholder sitater. Men for de fleste sidene, alt fungerer.

Jeg håper microsoft legger til støtte for flere språk!

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av moman View Post
    Nei, jeg bruker 3,8, så jeg blir nødt til å vente og se

Selv med at erstatning får jeg problemer på tekst som inneholder sitater. Men for de fleste sidene, alt fungerer.

Jeg håper microsoft legger til støtte for flere språk!
    Nye vBET3.x utgivelsen skal være i denne måneden I vBET4.x er det allerede jobbe litt tid, så bugs bør allerede være løst. Allikevel vil det bli sluppet som beta versjonen først, på grunn av mengden av endringer.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Høres bra ut!

For tid er jeg synes å ha fikset problemet med microsoft oversetter. Det viste seg at% 22 (kodet anførselstegn) i nettadresser skrudd opp ting, så jeg bare fjerne dem helt.

For eksempel

Vil klage på sitater, men

fungerer fint

Side 6 av 6 FirstFørste ... 456

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •