Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Ingen lisens

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Ingen lisens

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Hei år siden kjøpte jeg en lisens av skriptet Fakturanummer [* CUT *], i dag, kan etter oppføringen panelet ikke se min lisens (selv om manuset jeg brukte bare én gang) jeg får den informasjonen som jeg må kjøpe jeszcez tid, jeg forstår ikke noe her? Jeg betalte for lisenser 2010-04-25 nøye og plutselig forsvinner? hva er det?
    Original text
    Sist endret av vBET; 23-05-1121:33. Årsak: lisensnummer beskyttelse

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

du har rett - jeg har fakturaen detaljer. Denne transaksjonen er beslektet med en annen brukerkonto. Du bruker brukerkonto uten lisens (en annen brukerkonto har denne lisensen). Kan du forklare hvorfor?
    Takk for forespørsel
    Sist endret av kamilkurczak; 23-05-1120:29.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Hallo. Hvordan Kamli lisens sjekker ikke forsvinne, tilhører bare til en annen konto. Bare vennligst logg inn på kontoen du kjøpte lisensen, og der du vil ha alternativer i forbindelse med lisensadministrasjon Så kan ingenting gå tapt - bare glemte der du kjøpte lisensen Hvis du trenger hjelp, vil Camille sende deg en PM med navnet på kontoen. Vennligst skriv, eller er allerede OK, hvis du trenger en påminnelse?
    Original text
    Sist endret av vBET; 23-05-1121:35.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •