Hei år siden kjøpte jeg en lisens av skriptet Fakturanummer [* CUT *], i dag, kan etter oppføringen panelet ikke se min lisens (selv om manuset jeg brukte bare én gang) jeg får den informasjonen som jeg må kjøpe jeszcez tid, jeg forstår ikke noe her? Jeg betalte for lisenser 2010-04-25 nøye og plutselig forsvinner? hva er det? Witam rok temu kupiłem licencje waszego skryptu Invoice Number [*CUT*], dzisiaj po wejściu w panel nie widze mojej licencji (mimo ze skrypt używałem tylko raz) wyswietla mi sie informacje ze mam kupic jeszcez raz, czegos tu nie rozumiem? zaplacilem dokladnie 2010-04-25 za licencje a nagle ona znika? co jest?
Sist endret av vBET; 23-05-11 på 21:33. Årsak: lisensnummer beskyttelse
du har rett - jeg har fakturaen detaljer. Denne transaksjonen er beslektet med en annen brukerkonto. Du bruker brukerkonto uten lisens (en annen brukerkonto har denne lisensen). Kan du forklare hvorfor? Takk for forespørsel
Sist endret av kamilkurczak; 23-05-11 på 20:29.
Hallo. Hvordan Kamli lisens sjekker ikke forsvinne, tilhører bare til en annen konto. Bare vennligst logg inn på kontoen du kjøpte lisensen, og der du vil ha alternativer i forbindelse med lisensadministrasjon Så kan ingenting gå tapt - bare glemte der du kjøpte lisensen Hvis du trenger hjelp, vil Camille sende deg en PM med navnet på kontoen. Vennligst skriv, eller er allerede OK, hvis du trenger en påminnelse? Witam. Jak Kamli sprawdził licencja nie znikła, po prostu należy do innego konta. Po prostu proszę zaloguj się na konto z którego kupiłeś licencję i tam będziesz miał opcje związane z zarządzaniem licencją Tak więc nic nie zginęło - po prostu zapomniałeś z jakiego konta kupiłeś licencję Jeśli potrzebujesz pomocy, to Kamil wyśle Ci PM z nazwą konta. Napisz proszę, czy już jest OK, czy potrzebne Ci przypomnienie?
Sist endret av vBET; 23-05-11 på 21:35.
Vis Tag Cloud
Forumregler