Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Har stripe ikke bort no-translate tag for TITLE, default språk

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Default Har stripe ikke bort no-translate tag for TITLE, default språk

vBET 4.3.0 ser ut til å håndtere < !--vBET_SNTA--> (minus den plassen som selvfølgelig) tag feil for TITTELEN tag i forumet hjem.

Hvis jeg bruker ikke oversette koden, den kategorien i nettleseren vises korrekt en uoversatt tekst for oversatt språk. Men for forumet default languge (minst når det er engelsk) viser kodene i kategorien. vBET savner å strippe bort koden.

Firefox 4.0.1 og Opera 11.10

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Vennligst - Jeg trenger url til tråd eller side med dette problemet
    Thanks

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

PM med url sendt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Bruker du notranslate tag i tråd tittelen? Det bør ikke brukes der! Vær oppmerksom på at ti du vil beholde tittelen ikke oversatt da må du bruke langtitle med språkkoden som ikke eksisterer i eksempel [langtitle = ikke] (uten mellomrom). Vær oppmerksom på at vBulletin ikke støtter tagger i overskrifter i det hele tatt. Vi gjorde mye arbeid for å støtte langtitle merke i tittelen, og dette er bare tag støttet i tittelen. For pålitelighet og ytelse støtter vi ikke oversettelse av tittel ved samme bbcode som for oversettelse - så ved langtitle bbcode.

Rådfør gjorde det hjelp. Hvis jeg misforstått noe, så send nettadressen til siden når vi kan se problemet.
    Sist endret av vBET; 29-05-1115:01.

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Nei, jeg snakker ikke om Trådtittel. Jeg snakker om innpakning vboptions.bbtitle med VBET_SNTA tag i FORUMHOME maldelen.

Når du ser på en oversatt side, alt er korrekt håndtert, så addon er definitivt lese koden der. Men når jeg ser på forumet siden med forumet standard språk, det er riktig håndtert overalt, men den ene innpakket i HTML-tag TITLE, hvor det ikke fjerner merket når det ikke er nødvendig.

Så hva jeg prøver å holde untranslated er forumet navn (Option -> Site Name -> Forum Name).

Jeg sender deg en PM med en link.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK jeg ser det etter at du sende link i PM. To ting:
    1. Det er ufarlig, fordi det er bare html kommentar
    2. Selvfølgelig vil vi sjekke det nærmere og riktig - sønn vil jeg gi deg mer detaljer.

Ble medlem
    Oktober 2009

Reprodusert og løst Løsningen vil bli inkludert i neste utgivelse.

For quick fix vennligst:
    1. Åpne / includes / vbenterprisetransaltor_functions_hooks.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    3. Erstatt av:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA-->''<!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •