Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Feilmelding når oversette - noen hjelpe?

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Feilmelding når oversette - noen hjelpe?

Hei,

Jeg håper noen kan hjelpe.

Jeg prøver å installere vBET (den nyeste gratis versjonen fra vbulletin.org, 2,35) på forumet mitt, men når jeg prøver å oversette en side, får jeg meldingen:

Fatal error: Call to undefined function: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 258

Jeg har prøvd følgende:
    1. Jeg har forandret min forumet språk til engelsk
    2. Jeg har prøvd med og uten et google API-nøkkel
    3. Jeg har kontaktet min webvert, og de forsikrer meg om at cURL og iconv er installert og fungerer.
    4. Jeg prøvde å følge trinnene i post # 4 i FAQ, men det kommer ikke tilbake noe.

Er det noen hjelp du kan tilby? Jeg bruker vBulletin 3.8.4

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du må installere iconv i php din - dette svaret finner du også i http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takk for svar, setter jeg pris på det.

Jeg fikk snakke med min webvert etter å ha lest at litt av de vanlige spørsmålene, som jeg sa i mitt opprinnelige innlegg, og de forsikret meg om at iconv ble installert. Jeg skal prøve å snakke med dem igjen though.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som du kan tydelig se i din feilmeldingen:
    Call to undefined function: iconv ()

Du har ikke iconv installert. I stedet for å diskutere med dem - bare gi dem lenke til siden der de vil se at iconv ikke er tilgjengelig for forumet ditt.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •