Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Endre språk koden i et innlegg problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Endre språk koden i et innlegg problemet.

Dette problemet har vært plaget meg i lang tid. Hvorfor da, la oss si et medlem valgte feil språk, og skrevet noe, og postet det, kan jeg ikke redigere språkkoden manuelt i et innlegg? Når jeg redigerer den fra la oss si 'bg' til 'th' det gjør ingen forskjell. Språket forblir akkurat det samme i posten.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Taurus, som jeg forstår - dette innlegget ikke er oversatt. Selvfølgelig kan du redigere et innlegg og satt en annen språkkode inne?
    Husk at hvis du likevel prøve å sette feil kode lang - enda ikke oversatt.
    Du kan teste ved hjelp av google innlegget språk - bare bruk oversetter av Google og få "finne språk" alternativet. Etter det - sette gode språkkoden inni innlegget.

Hvis det fortsatt ikke bra - vennligst lime her en url med dette innlegget.

Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg kan ikke endre språkkoden. Jeg gjorde veldig sikker på at det er riktig språkkode også. Men noen innlegg som først ble galt, og deretter redigert å sette inn riktig språkkoden, vil heller ikke oversette.

Her er innlegget:

Windows 7 Temaer: World of Warcraft av TheBull - Side 8

Det er i thai språk, og selv redigerer det til Thai gjør ingen forskjell. Det bare forblir uoversatt.

Ble medlem
    Mai 2010

rett - dette er thai.
    Taurus vennligst ta for meg en konto med tilgang til post utgave - Jeg vil sjekke det selv.
    Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Text automatically translated from: Malay to: Norwegian
    Translated text
    Logg inn detaljer PM'd. Thanks Kamil.
    Original text

Ble medlem
    Mai 2010

ok, Takk - Jeg vil sjekke det for deg og løse

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Thanks Kamil. Nå hvorfor er innlegget mitt ovenfor fikk noen flagg og hva ikke. 'Malaysia'??

Mitt standardspråket er satt til engelsk. Hvorfor er mitt innlegg over viser annerledes?

Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Jeg var på nettstedet ditt - Dette ser ut som problemet med database cache. språk endrer ikke føre til endringer i databasen cache.
    Sannsynligvis var det en eneste bug fordi jeg gjorde en test melding på forumet og everythings fungerer bra (post redigere etc.). - Ikke denne meldingen er slettet selvfølgelig.

For denne singelen innlegget når hver utgave av dette innlegget, har cache i databasen ikke har blitt overskrevet
    Nå - det ser ut som løst - i tillegg til en enkelt stempel (som space) har tvunget re-entry i databasen cache (selvfølgelig meldingen fortsatt er i original form - du kan kontrollere - bare redigere et innlegg). Og etter denne re-entry innlegget ditt er oversatt bra.

I dette øyeblikk jeg ikke kan forklare hva som var galt med denne singelen bug - kanskje midlertidig mangel på tilknytning til google.
    Hvis dette skjer igjen, og hvis du kan reprodusere denne feilen igjen - bare beskrive det steg for steg, og jeg vil prøve å gjengi det på min test forum og løse.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •