Jeg så den gratis versjon av denne siste natten over på vbulletin.org og kom hit for å finne ut mer - må si det er en god idé, spesielt den delen om å få ditt nettsted indeksert i 52 språk :-)
Jeg grep tak i en kopi til å prøve det ut på et nytt nettsted jeg bygning, og installasjonen gikk uten store hendelser. En oppmerksom på at men for de av dere som bruker vbSEO - gjøre endringer til FORUM_ROOT/includes/functions_vbseo_createurl.php før du importere produkt-vbenterprisetranslator.xml fil
Jeg foreslår at instruksjonene også nevne dette på toppen, noe sånt som "Hvis du bruker vBSEO vennligst endre denne filen først". Hvis du ikke gjør dette først vil du ikke kunne bruke din admincp før du gjør.
Jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan å gjøre det spille fint med min vBadvanced Links Directory og PhotoPost vBGallery, men jeg er sikker på at vil bli løst fort nok.
Det jeg elsker så langt er rapporten fra min vBSEO sitemap generator i morges som viser en ytterligere 42k urls har blitt opprettet siden jeg installerte mod :-)
Hvis du ønsker å se den i aksjon en titt -> TheCHS ~ Charleston Forums