Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Weird E-post

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Weird E-post

Et forum medlem klaget over dette:

Et eksempel fra en e-post:
    Kjære Bart,
    rparmar har nettopp svart på en tråd du har abonnert på rett - FA Limited Club - i Pentax SLR Lens Diskusjonsforum av PentaxForums.com. Hvis du ønsker å legge inn et svar, kan du åpne tråden ved å følge linken nedenfor. Vennligst ikke svar til denne e-post.
    Denne tråden ligger på:
    FA Limited Club - Side 32 - PentaxForums.com
    Her er meldingen som nettopp har blitt lagt ut:
    <!--START vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->
    --- Sitat (Opprinnelig av brecklundin) ---
    Plus jeg tvunget til å bruke det fordi jeg bare sendte 35ltd off for en 43ltd ... en perfekt stor kopi av 35ltd og fortsatt kunne jeg ikke motstå fristelsen av mer sølv.
    --- End Quote ---
    <!--SLUTTEN vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->jeg kan relatere til det! Jeg handlet min DA35 for en DA12-24, fordi det var viktigere for meg å ha de brennvidder dekket. Men jeg holdt FA43. Selv om det er mindre praktisk enn DA35 jeg finner det fyller en spesiell nisje.
    Dette kan ikke være den beste tekniske eksempel på objektivet er i bruk, spesielt med etterbehandling, men jeg liker det. (Og det gjør danseren.) FA43 slår til igjen der FA77 ville vært for nær en avling.
    Angie Smalis danser Ingenting Fields
    Bilde: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis danser Ingenting Felt på Flickr - Photo Sharing!)
    Det kan også være andre svar, men du vil ikke motta flere meldinger før du besøker forumet igjen.
    Alle de beste,
    PentaxForums.com

Ikke alle e-postene se slik ut.
    fi en for et innlegg av Eaglerapids ikke vise dette.
    En for et innlegg av pcarfan gjorde også.
    Kanskje rparmar og pcarfan ikke satt språket deres ennå?
    Heller ikke I.
    Er dette fordi ikke alle har språket deres satt? I så fall er det en MySQL spørring som jeg kan bruke til å sette alles språk til engelsk?

Takk!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for notatet. Vi har allerede begynte å jobbe for å fjerne vBET kommentarer fra e-poster, men satte den tilbake på grunn av andre prioriteringer. Vi vil komme tilbake til denne oppgaven å sikre at vBET kommentarene er ikke inkludert i e-poster.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja jeg kan bekrefte dette også. Takk for å ta vare på dette også vBET.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Takk! Forhåpentligvis oppgraderingen til bugfix versjon (Jeg antar 3.3.0) vil være relativt smertefri!

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg har mottatt 800 e-poster i morges alle med

Brukernavn : <!--START vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->Uregistrerte<!--SLUTTEN vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->
    ClassName: vB_Database
    MySQL versjon

og jeg nettopp fått en ny 75 e-poster som dette.

Jeg vet at du forklart før, men jeg forstår ikke hvorfor dette skjer.

Plus Jeg får massiv server last merknader fra min dedikerte server.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av moman View Post
    Takk! Forhåpentligvis oppgraderingen til bugfix versjon (Jeg antar 3.3.0) vil være relativt smertefri!
    Som alltid oppdateringen vil være trivielt - bare laste opp filer og importere produktet fil

Også 3.3.0 skal ikke bare feil å fikse, men også mange ytelsesforbedringer vil bli inkludert.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av chick View Post
    Jeg har mottatt 800 e-poster i morges alle med

Brukernavn : <!--START vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->Uregistrerte<!--SLUTTEN vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->
    ClassName: vB_Database
    MySQL versjon

og jeg nettopp fått en ny 75 e-poster som dette.

Jeg vet at du forklart før, men jeg forstår ikke hvorfor dette skjer.

Plus Jeg får massiv server last merknader fra min dedikerte server.
    Hva er innholdet i disse postene?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg håper dette er løst snart

Ble medlem
    Oktober 2009

Løst Vil bli inkludert i neste utgivelse. Post er oppdatert på lavt nivå nåla, så bør fungere for alle typer oe post, men ble bare testet på abonnement på tråder.

I tilfelle om noen andre tenker med poster som skjer kan du bare skrive her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Jeg tror jeg burde appologise at Det tok soo lenge - det var virkelig trivielt å korrigere. Problemet var at første gang da jeg var på utkikk etter e-poster kroker jeg fant det jeg trengte, men testet det på feil måte hva holder meg da. Beklager - og håper at det ikke var så unconvinient - nå vil forsvinne

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •