Et eksempel fra en e-post:
Kjære Bart,
rparmar har nettopp svart på en tråd du har abonnert på rett - FA Limited Club - i Pentax SLR Lens Diskusjonsforum av PentaxForums.com. Hvis du ønsker å legge inn et svar, kan du åpne tråden ved å følge linken nedenfor. Vennligst ikke svar til denne e-post.
Denne tråden ligger på:
FA Limited Club - Side 32 - PentaxForums.com
Her er meldingen som nettopp har blitt lagt ut:
<!--START vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->
--- Sitat (Opprinnelig av brecklundin) ---
Plus jeg tvunget til å bruke det fordi jeg bare sendte 35ltd off for en 43ltd ... en perfekt stor kopi av 35ltd og fortsatt kunne jeg ikke motstå fristelsen av mer sølv.
--- End Quote ---
<!--SLUTTEN vBET IKKE OVERSATT OMRÅDET-->jeg kan relatere til det! Jeg handlet min DA35 for en DA12-24, fordi det var viktigere for meg å ha de brennvidder dekket. Men jeg holdt FA43. Selv om det er mindre praktisk enn DA35 jeg finner det fyller en spesiell nisje.
Dette kan ikke være den beste tekniske eksempel på objektivet er i bruk, spesielt med etterbehandling, men jeg liker det. (Og det gjør danseren.) FA43 slår til igjen der FA77 ville vært for nær en avling.
Angie Smalis danser Ingenting Fields
Bilde:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis danser Ingenting Felt på Flickr - Photo Sharing!)
Det kan også være andre svar, men du vil ikke motta flere meldinger før du besøker forumet igjen.
Alle de beste,
PentaxForums.com
Ikke alle e-postene se slik ut.
fi en for et innlegg av Eaglerapids ikke vise dette.
En for et innlegg av pcarfan gjorde også.
Kanskje rparmar og pcarfan ikke satt språket deres ennå?
Heller ikke I.