Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: MERKNADER ikke oversette

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default MERKNADER ikke oversette

Merknader er ikke oversette så noen som snakker ikke engelsk ikke kan se varsel i deres valgte språk ved hjelp av flagg.

Jeg klikket på russisk og alt endret til russisk unntatt varsel, er ikke at de antar å oversette også?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ser fungerte bra ... Takk.

Junior Member
    Ble medlem
    Desember 2015

Quote Opprinnelig skrevet av cheick View Post
    Merknader er ikke oversette så noen som snakker ikke engelsk ikke kan se varsel i deres valgte språk ved hjelp av flagg.

Jeg klikket på russisk og alt endret til russisk unntatt varsel, er ikke at de antar å oversette også?
    Jeg ser ikke dette "slå på å endre merknader til JavaScript" i VBSEO. Er det ikke i den nyeste versjonen?
    Sist endret av WilliamCaeser; 07-03-1620:10.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

For å endre varsel på JS, angi alternativet AdminCP->vBSEO->SEO Funksjoner->Virtuelle HTML-Visning til Gjelder Virtuelle HTML-Visning.
    Å oversette varsel lagt til ved hjelp av JS slå på valg AdminCP->vBET->Oversettelse Alternativer->Oversette vBSEO meldinger i JavaScript.
    Sist endret av Marcin Kalak; 18-12-1511:36.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •