Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: får feilmeldinger etter server oppgradering

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default får feilmeldinger etter server oppgradering

hello,

Jeg bare flyttet nettstedet mitt til en ny dedikert server. tidligere alt jobbet fint på min siste server. etter flyttingen til den nye serveren, får jeg følgende feilmelding:

Fatal error: Call to undefined function iconv () in / home / brukernavn / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 379

som er for SHOWTHREAD sider. for forum sider, samt vbacmps sider og vbcommerce / vbcredits sider, går den går tom når du klikker på et annet flagg.

Vet du hvordan vi kan løse dette problemet? virker som en server innstilling siden ting var arbeider fin før jeg flyttet til den nye serveren.

takk
    simit

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja, det er server innstillinger problemet - mer spesifikt php problemet. Se her for hva som kreves for denne mod til arbeidet:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Du trenger iconv installert og det er det du mangler på den nye serveren. Du vil lett finne installasjonsmanualen søker Internett for: php iconv

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •