Ok, redid jeg alle trinnene for installering (men de var allerede gjort riktig) Jeg sjekket for curlog for iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniFlagg er ikke vist .. oversettelse virker ikke ... hva du skal gjøre?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Sist endret av wowglider.de; 12-04-11 på 14:30.
ok, vennligst oppdatere alle vBET filer fra opplasting mappen igjen:
- Vbenterprisetranslator_seo.php må være i hovedmappen
importere igjen product.xml fil fra do-not-upload mappe.
din htaccess ser bra ut, hmm vennligst reedit din vBSEO innlevert til den opprinnelige formen
og etter alle endringer - sjekk vBET.
Hvis det fremdeles ikke virker, kan du sende til meg ved PM din admincp og FTP detaljer og jeg vil sjekke det
Jeg har allerede gjorde dette 3 ganger. Vil sende deg login.
ok Jeg venter på dine opplysninger.
Hvor lenge bør jeg vente? Mitt nettsted blir deindexed, ive sende deg all informasjon!
Denne støtten blir worser og worser .... hvis det ikke er festet til fredag vil jeg fjerne mitt abonnement.
Jeg lastet opp igjen alle vBET filer - fortsatt ikke fungerer, jeg sjekket din htaccess -. Alt er ok, men fortsatt ikke fungerer.
Jeg integrert vBSEO filer med vBET - fremdeles ikke fungerer.
Alle filer konfigurasjoner ser bra ut. Nå har jeg må sjekke konfigurasjonen i admincp, men jeg kan ikke bruke mine admincp detaljer fra PM - kan du sjekke min tilgang detaljer til admincp din en gang til?
Dernest kan du prøve å deaktivere vBSEO og prøver å bruke vBET, kanskje vi har en konflikt.
Jeg redigerte filer fra glider-forum.deEr det ok?
Flagg fungerer bra nå. (Oversettelse av webadresser også)
Jeg la merke til at noen ganger all tekst forsvinner og noen ganger teksten er oversatt bra. Kanskje vi har et problem med tilkobling til google.
Sist endret av kamilkurczak; 19-04-11 på 22:26.
nå sine arbeider fine, gjorde jeg de samme tingene som deg, men arbeider nå .. du bruker beta-filer?
men kan du fjerne branding igjen?
vBET informasjon fjernet.
Så kan du bekrefte at nå er alt ok?