Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Auto oversatt sider vs google innhold retningslinjer

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av MOGmartin View Post
    Her er den oppdaterte trafikk statistikk.

@ Hilinebuilders her er den oppdaterte grafen. Også sett den samme ... på Twitpic3

FYI: Jeg har også nettsteder drevet av wp-robot i wordpress som bruker Google Translate API. De har også blitt rammet på samme tid og tapt 100% av trafikken sin.
    Kind of dumme spørsmål - hvor du kan sette denne filtre i analytics? Jeg bare gjorde rask sjekk og fant ikke det - du allerede vet hvor så jeg ønsker å safe litt tid for jakt

Vi er på den og sjekke den. Det synes å være individuell - noen fora se slik tendens noen ikke. På dette tidspunktet er vi ikke i stand til å avgjøre hva som er årsaken. Bare i tilfelle for enyone som har slike problem - pass på at du ikke blokkere alle oversatt sidene i robots.txt

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Kind of dumme spørsmål - hvor du kan sette denne filtre i analytics?
    no probs Michal,

sin: INNHOLD -> Top Destinasjonssider
    FILTER: Sider som inneholder denne strengen:

Oppdatert bilde med nyere statistikk, og du kan se i venstre kolonne, der rapporten er:

Twitpic - Del bilder og videoer på Twitter

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Pass på at du ikke blokkere alle oversatt sidene i robots.txt
    FYI - Jeg har ikke blokkere trafikk på noen måte

Bare for å RE STATE:
    Jeg tror ikke at vbet plugin er brutt. Den gjør fortsatt akkurat det annonsert as - folk kan fortsatt bruke den oversatte sider 100%.

Det eneste problemet er at google har sluttet å sende trafikk til disse oversatt sidene. Som jævla vanskelig å fotavtrykk en oversatt side hvis det er en god oversettelse, foreslo jeg at du innlemme yahoo oversette API.

Jeg ville satse gode penger på at dette vil gjøre det mye vanskeligere for google å filtrere ut av indeksen.

Bare for å RE STATE også:
    Jeg Sier ikke at disse sidene er DE-indeksert .... De bare ikke returneres i søkeresultatene når de pleide å være.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takk for å gi en viss innsikt MOGmartin. Jeg ser en nedgang i vBET oversatt sider også, men det er ikke på langt nær så dramatisk som ditt. Forskjellen er rundt 25% fra forrige uke. (26 mars til 1 april vs 2 april til 8 april)

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av ivan View Post
    Jeg vil sende deg detaljert informasjon via PM i neste serveral dager ...

Vennligst se denne artikkelen:
    technospot.net / blogger / strategi-fjerne-maskin-oversatt-side-Googles-index /
    På dette tidspunktet har vi ikke ser din lisens - vennligst PM lisens detaljer ASAP. Hvis du ikke er lisensiert bruker, så du ikke har betalt vBET versjon. Vennligst send lisens informasjon.

Om koblingen - det er igjen anbefaling om å deaktivere svake automatiske oversettelser som ikke kan forstås av mennesker.
    Vi anbefaler at du ikke tillater automatisert oversettelser å få indeksert. Automatisert oversettelser ikke alltid fornuftig og de potensielt kan bli sett på som spam. Enda viktigere er poenget med å lage en flerspråklig nettsted for å nå et større publikum ved å gi verdifullt innhold på flere språk. Hvis brukerne ikke kan forstå en automatisert oversettelse eller om det føles kunstig for dem, bør du spørre deg selv om du virkelig ønsker å presentere denne typen innhold i dem.
    Google oversettelser er veldig god og lesbar, så det er ingen problem med disse. Så hva gjør det klart - det anbefaler å deaktivere KUN oversettelser som ikke kan forstås av mennesker. Vi gir støtte til mennesker som skriver på ulike språk og oversettelser er virkelig god. Så dette er IKKE om Google oversettelse levert av vBET.

Jeg tror at i panikk og uten detaljert lesing av Google uttalelser vi har her mye misforståelser. Så for å gjøre det klart:
    1. Oversettelser er OK for Google
    2. Google liker ikke svake automatiske oversettelser som ikke er lesbar
    3. Etter å ha enda svake automatiske oversettelser er ikke forbudt, men bare ikke anbefalt
    4. Høy verdi automatiske oversettelser er OK for Google
    5. vBET gir Google oversettelser som har svært god kvalitet og er lesbar
    Sist endret av vBET; 17-04-1119:29.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av MOGmartin View Post
    no probs Michal,

sin: INNHOLD -> Top Destinasjonssider
    FILTER: Sider som inneholder denne strengen:

...

Bare for å RE STATE også:
    Jeg Sier ikke at disse sidene er DE-indeksert .... De bare ikke returneres i søkeresultatene når de pleide å være.
    Takket Jeg vil spille med det og sjekk noen av våre fora.

Om re state - som jeg viser deg her http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google returnerer siden i søkeresultatene. Jeg tror at du kan ha mindre søker oppføringer på grunn av endringer i indeksen posisjon, men definitivt sidene dine er fortsatt i indeks og returneres i søkeresultatene.

Vi vil gjøre noen egne undersøkelser - også setter pris på din fremtid innspill hvis du finner ut noe mer om situasjonen for forumet din i Google-indeksen.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •